Modni dizajner Zoran Mrvoš na domaćoj je sceni jedan od predstavnika samozatajnih tamnih tonova te kontrasta crne i bijele u avangardnom pret-a-porteru. No, nedavno je pokrenuo novu liniju posvećenu mladenkama - onima koje žele jednostavnost i eleganciju.
Njegov izričaj nastavlja se u svijetu haljina za taj romantičan dan, Mrvoš ih idi kao fluidne i vrlo skladne, ponegdje ukrašene mašnom.
Majstor kroja donosi siluetu inspiriranu dekadama koje su veličale jednostavnost, linije su bazične, kolekcija je podijeljena na haljine i odijela. Poseban detalj su otvorena leđa na kratki sako i hlače, savršene za mladenke koje žele nešto posebno.
Nakon poduže stanke Mrvoš vratio se na modnu scenu u rujnu prošle godine s pret-a-porter kolekcijom za jesen zimu 23/24. Publiku je oduševio crnom kolekcijom, no sada je vrijeme i za onu blistavo bijelu.
- Haljine i odijela inspirirane su divama iz zlatnog doba Hollywooda… Marlene Dietrich, Greta Garbo, Rita Hayworth. Kao model koji dočarava stil odabrana je crvenokosa Hana Fort Mlakar koju gledajući zaista doživljavamo kao da gledamo film Gilda. Kampanja je snimana u prostoru Društvu inženjera Hrvatske, nekadašnjem domu obitelji Vranyczany - izjavio je autor.
Inspiracija, dakle, dolazi iz vremena kad su na velikom ekranu nastale ikone stila ljepote koje obožavamo i danas. Stil je to koji nikad ne izlazi iz mode, suptilna je ženstvenost neodoljiva u svakoj dekadi.
U kolekciji je i hommage šlepu - Mrvoš ga reinterpretira ekstremno velikom mašnom.
Kolekciju za vjenčanja predstavit će na Sajmu vjenčanja u Areni Zagreb, koji se održava ovaj vikend.
Scenografiju kampanje potpisuje Nina Blečić, a fotografije Nina Anić.
- Kad pričamo o cijenama, mnogi su uvjerenja da su dizajnerske haljine po mjeri višeg cjenovnog ranga, ali istina je da dizajnersku haljinu rađenu po vašim mjerama možete imati za cijenu najma haljine iz salona vjenčanica, a ona će vam na kraju ipak ostati kao uspomena na jedan od najvažnijih dana u životu - zaključuje autor.