Znate li za hrvatski brend Rosette? Iza njega stoji profesorica povijest i geografije i izrađuje divne natikače i modne dodatke

Rosette Creation je novi domaći brend iza kojeg stoji 48-godišnja profesorica povijesti i geografije Lidija Zonjić. Motiv rozete se provlači kroz sve njezine proizvode, od natikača i naušnica pa do remena i torbica.
Vidi originalni članak

Ove godine je nastao novi domaći brend koji ima u ponudi proizvode s motivima rozeta. Ideja potječe od vlasnice brenda Lidije Zonjić koja vječnu inspiraciju nalazi u prozorima starih dalmatinskih crkva ili rozeta. Kombinacija klasike i modernosti je stvorila eleganciju u koju smo se na prvi pogled zaljubili. 

Brend je pokrenut u veljači ove godine, ali proizvodi su se pripremali već dvije godine. Naušnice Rosette su definitivno zaštitni proizvod, a kako su nastale, objasnila nam je vlasnica brenda:

- Modu pratim desetljećima, a estetika mi je bitna u svakom dijelu života. Ideju za ime brenda dobila sam gledajući rozete na starim crkvama. Oduvijek me fascinira čipka i ručni radovi, pa su tako na mene posebni dojam ostavljali prozori na starim dalmatinskim crkvama. Upravo prema tome nastao je i meni najdraži model naušnica – nazvali smo ih Rosette. Prve modele koje smo izradili nosila sam sama i dobila puno vrlo pozitivnih komentara, stoga nas je to potaknulo i na otvaranje obrta.

Osim naušnica, Lidija Zonjić je u svoj brend uvrstila i mnoge druge proizvode koji su namijenjeni za svaku ženu željnu elegancije. 

- Naša ideja je proizvodnja modnih dodataka, dakle ne samo naušnica, već i ogrlica, remena, torbica, natikača i sličnih detalja koji daju posebnost svakom stilu. Bilo je puno pokušaja, a ima ih još, u kojima isprobavamo i boje, veličine, nove oblike. Neki put ispadne dobro, neki put moramo, parati, raditi ponovno. Sve prvo sami isprobavamo, dajemo rodbini i najbližim prijateljima da kažu svoje mišljenje. Tuđa mišljenja su nam bitna, jer na taj način čujemo što drugi misle o dizajnu, funkcionalnosti i slično, objašnjava Lidija Zonjić. 

Ljetna kolekcija Rosette Creation je izbacila neodoljive natikače koje su ove godine nezaobilazne u ljetnim outfitima. 

- Za sada nam se ideja za ljetnu kolekciju pokazala vrlo dobra, posebno s natikačama za koje spremamo nove modele i boje. Prve potplate smo dobili tako da smo rastavili svoje espadrile. Sada potplate nabavljamo iz Španjolske, jedne od vodećih zemalja u proizvodnji jutenih potplata, dok je ostatak natikača naš domaći proizvod. Svi zajedno ulažemo puno truda, ali kad vidimo rezultat s kojim smo zadovoljni, to nas stvarno najviše veseli.

Lidija Zonjić ima potpunu podršku svojih kćeri i svoje obitelji koja joj od samih početaka pomaže u izradi Rosetta proizvoda. Skoro cijela obitelj i bliska prijateljica su uključeni u proces izrade proizvoda. 

- Proizvode radimo obiteljski u suradnji s dobrom prijateljicom koja radi prema mojim idejama, ali također daje svoje prijedloge. Dakle, ja sam zadužena za ideje i dizajn, prijateljica hekla, ja sastavljam, štirkam i dorađujem sve proizvode. Kćeri su nam zadužene za marketing, Instagram i Facebook, ali i jedne su od glavnih modela i inicijatora ideja za slike. Starija kći je čak uključila i svog zaručnika, koji ima beskrajno strpljenje za brojna slikanja, govori Lidija Zonjić. 

Na pitanje kako bi opisala svoje proizvode, vlasnica brenda odgovara:

- To su detalji za sve žene različitih dobi, ali za žene koje cijene ručni rad, originalnost i eleganciju. One koje vole biti originalne, s dozom retro štiha. Cilj nam je starom ručnom radu dati novi moderni život i funkciju, odnosno predstaviti spoj hrvatskih proizvoda s dozom moderne elegancije. Postoje brojni ljudi koji heklaju i bave se ručnim radom, ali nama je ideja da taj ručni rad dobije novu funkciju i izgled. Posebnost našim proizvodima daje i proces štirkanja, kojim mustre i ručni rad dolaze još više do izražaja.

Rosette Creation je domaći brend koji cijeni upravo ono "domaće". Posebnu pažnju pridaju na nabavku materijala. 

- Sve se radi od konca, nastojimo da konac bude od prirodnih materijala – pamuka i bambusa, iako u zimskoj kolekciji gdje su prisutni konci sa sjajnim detaljima koristimo i mješavine konca. Drvene dijelove naših proizvoda također nabavljamo u Hrvatskoj, zatim ih sami bojamo i dorađujemo, te i na taj način promoviramo domaći rad.

Proces izrade, od skice do gotovog proizvoda zahtjeva puno vremena i truda. Vizija koju Lidija Zonjić prenosi u svoje proizvode traži strpljenja pa tako izrada može trajati i do 10 dana. 

- Za svaki proizvod uloženo je puno truda i ručnog rada, kako bi proizvod bio onakav kakav želimo. Primjerice za torbu nam je potrebno oko 10 dana rada od početne skice do konačnog proizvoda. Uvijek želimo da osoba koje će nositi naše detalje bude zadovoljna i da uživa u nošenju. Upravo takav ručni rad i suradnja čini naše proizvode posebnim, zaključuje Lidija Zonjić. 

Zagrebačka postolarka izrađuje divne ženske cipele: Za balerinke treba desetak sati, a cipele su nosive godinama
Sovilj povodom 15 godina brenda: Tek kad vidim reakcije klijenata, znam da je nešto dobro. Zato svaki put imam toliku tremu'
Upoznajte Mateu: Stoji iza domaćeg brenda Šuljice koji izrađuje jednostavne i elegantne ženske košulje
Izabel Kovačić fotografijom konačno potvrdila trudnoću; pozirala za novu kampanju svojeg brenda Lunilou

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".