Zimska romantika

FOTO: Getty FOTO: Getty FOTO: Getty FOTO: Getty FOTO: Getty FOTO: Getty
Televizijska voditeljica i dizajnerica Mia Kovačić odjenula je čipku, malu bundicu, debeo i raskošan džemper, svečanu haljinu... a zajednički je nazivnik bila bijela boja.
Vidi originalni članak

Puna ljubavi i pozitivne energije poznata televizijska voditeljica i produkt dizajnerica Mia Kovačić zatekla se u domaćoj božićnoj atmosferi, što joj je savršeno odgovaralo. Povod za intervju s Mijom televizijska je humanitarna kampanja „Ljubav se dijeljenjem množi“, kojom Nova TV i učenici osnovnih škola gledatelje žele podsjetiti na prave vrijednosti Božića, zajedništvo, dobrotu, suosjećanje, prijateljstvo, čovječnost. – Zahvaljujući ovoj kampanji, vratila sam se u školske klupe, u svoje osnovnoškolske dane, i to nakon dvadeset i tri godine. Zaista, nisam mogla poželjeti ljepši rođendanski i novogodišnji poklon. Zajedno s djecom koja su puna ljubavi i odlične energije izrađivala sam nakit u humanitarne svrhe. Ono što me najviše osvojilo zasigurno su djeca s kojom sam se stalno grlila i igrala. Priznajem da mi je bilo posebno toplo oko srca kada su mi moji bivši profesori prilazili govoreći mi kako me se sjećaju, da pamte moje odlične rezultate. U tom sam trenutku samo željela zahvaliti roditeljima što su me tako dobro odgojili. Zaista odlična i hvalevrijedna zahvaljujući kojoj sam se vratila u djetinjstvo.

Mia smatra da su sva životna postignuća bilo koje osobe usko povezana s obiteljskim vrijednostima koje su se njegovale u njezinoj obitelji. – Jako je lijepo vidjeti dobro odgojeno dijete koje je puno ljubavi prema roditeljima i poštovanja prema svim ostalim ljudima ma koliko imalo godina. Danas se vrlo rijetko može vidjeti mlada osoba koja je pristojna, obrazovana, ima neke poštovanja vrijedne životne ciljeve. To bi i trebalo biti najbitnije, ali nažalost, u današnje vrijeme to nije tako. Volim kada osobi novac i moć nisu na prvom mjestu, već su to obitelj, ljubav i toplina doma. Mislim da sam ja upravo takva i da je to moje najveće dostignuće, koje želim širiti i prenositi. Sve ostalo, poput obrazovanja i rada, ono je čime se ponosim. Dobro odgojena osoba prije svega je sretna osoba koja je postigla mnogo u životu.

Mlada, lijepa i uspješna voditeljica prisjetila se svojih dana u manekenstvu. – Naglašavam da su to bili dani kojima sam samo zarađivala sebi za džeparac te sam stvarala radne navike. Uvijek smo se svi zafrkavali i nije bilo napetih situacija. Sjećam se jedne prilike kada smo snimali neku kampanju u zatvoru u Sloveniji, a zatvorenici su nas gledali kao nekakve čudake. Kada se sjetim svega, bili su to lijepi trenuci koje želim pamtiti. Ostale djevojke s kojima sam surađivala studirale su baš kao i ja te im je manekenstvo također bilo samo izvor džeparaca. Sada bih rekla da je to malo drukčije posloženo. Djevojke se jako puno brinu o booku, opterećene su svojim izgledom, previše su koncentrirane na izgled, a ne na duh i obrazovanje.

Danas općenito ljudi premalo pažnje obraćaju na edukaciju i čitanje te smo svi podobrazovani. Također, osim knjiga i filmova koje obožavam, putovanja su mi na prvom mjestu i smatram da svakako novo putovanje i novi čovjek u životu nose novu crtu u edukaciji te obogaćuju život.Produkt dizajnerica ističe kako se njoj najviše sviđa prirodna ljepota, njegovana žena bez puno šminke. – Danas je našim damama make up na prvom mjestu i bez njega ne mogu izići iz kuće. Najljepše je vidjeti finu, svježe opranu kosu i njegovano lijepo lice. Malo maskare koja ističe oči, lice bez teških pudera. Mnoge su žene opterećene svojim izgledom, a to bi trebalo biti obrazovanje. Treba biti svjestan svog izgleda te biti decentan i sofisticiran, da duh osobe bude i ostane u prvom planu. Make up je stvar trenutka i odjevne kombinacije.

Prirodne upečatljive obrve ističu se na licu ove ljepotice. Ima li i koji trik?– Mislim da je savršenstvo u nesavršenstvu. Previše slojeva različitih pudera još više izražava bore i pore, a ja koristim samo mineralni puder u prahu, i TO što manje. Volim dodati nekakvu masnu teksturu poput kreme oko očiju koja daje vrlo svježi izgled. Ono što je za sva vremena svakako su prirodne obrve. Prirodne lijepe obrve uvijek licu daju posebnost. Estetski ne bih nikada ništa mijenjala na sebi jer mislim da je to vrlo osjetljivo područje. Estetski zahvati zapravo izvor imaju u psihi žene. A kad žena krene na jedan zahvat, vrlo ih često bude još. Rijetko to ostane na jednom. A to pak znači da su problemi negdje drugdje, to pokazuje frustracije.

Moda u službi raspoloženja Mijin je najdraži opis njezina načina odijevanja.– Možda je glupo reći da mi moda ne znači, ali mi znači onoliko koliko je u službi mog raspoloženja. Dakle, samo toliko da odjećom, nakitom i ostalim dodacima dopunim kako se taj dan osjećam. Ne razmišljam mnogo o odijevanju niti znam poznajem osobe koje danima stoje ispred ormara i razmišljaju kakav će dojam ostaviti svojom odjećom. Meni je to zaista previše naporno i isforsirano. Mislim da odjeća mora samo dopunjavati karakter osobe, nikako biti prvi element koji će netko zapaziti na njoj. Osobnost bi više trebala biti u modi nego krpice. Naime, ne stojim pred ormarom razmišljajući što ću odjenuti. U glavi već imam kombinaciju za određeni događaj. Poštujem svaku prigodu i dress code. Najviše mi vremena zapravo oduzimaju mali kozmetički rituali. Smatram da čovjek ne bi trebao biti opterećen takvim sitnicama. Prekratka mini suknja je komad odjeće koji nikome ne stoji i trebalo bi je izbaciti iz odjevnih kombinacija. Ma koliko žena imala lijepe noge, to nikada ne izgleda dobroti. Nitko to ne bi trebao odjenuti jer to ne izgleda kao odjeća, već kao gumica za kosu. Žene u njima ne izgledaju seksepilno, već vulgarno.

Iako svoju budućnost vidi u dizajnu i voditeljstvu, Mia i dalje krasi kampanje domaćih modnih dizajnera. Nedavno je završila kampanju za dvojac Envy room. – Žena, kako je prikazuje ovaj modni dvojac, ženstvena je i prekrasna te je sve na njoj na mjestu i odmjereno. Svaka kampanja i snimanje u kojem sam sudjelovala imalo je nešto posebno. Volim kada netko ima viziju, a to su imali svi dizajneri s kojima sam radila pa ne bih mogla izdvojiti najbolju kampanju ili dizajnera. Baš zbog toga i dalje rado sudjelujem u kampanjama domaćih dizajnera.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".