Žene su podijelile svoja najgora iskustva s kupovinom na ASOS-u: "Kupujem istu majicu već mjesecima!"

Ono što su kupci na ASOS-u najviše cijenili je besplatan povrat kupljenih komada, no čini se kao i nije baš tako...
Vidi originalni članak

Vrlo je jednostavno - na papiru koji dobijete u paketu s komadom koji ste naručili, možete označiti zašto vraćate. Je li vam kriva veličina, nije onakav kakvim ste ga očekivali, oštećen ili nešto drugo...
No kako bi spriječio "serijske povrate", Asos je početkom travnja jednostavno blokirao golem broj računa korisnika diljem svijeta, a koje karakterizira "sumnjiva aktivnost". Drugim riječima, oni koji su iskorištavali lakoću povrata odjeće, pa ju i zloupotrijebili, ostali su do daljnjega blokirani, piše slobodnadalmacija.hr.

Oglasio se i velik broj nezadovoljnih korisnika koji su tu opciju iskoristili jednom ili dvaput, a svejedno ostali kratkih rukava. Asos pak odbija razlučiti koliko povrata bi bilo "previše", tj. nakon koliko vraćenih predmeta stavljaju "ban" na račun, prenosi portal. Moneysavingexpert piše kako su na upit dobili sljedeći odgovor. Ne dozvoljava se "nošenje predmeta, a zatim njihovo vraćanje" – ukoliko posumnjaju da je komad nošen, blokirat će račun, ali nigdje ne stoji kako bi se to potvrdilo.

"Naručivanje i povrat velikih količina odjeće" također je zabranjeno - Asos opisuje to kao "mnogo, mnogo više nego što bi prosječan korisnik naručio", ali ponovno se nigdje ne izjašnjavaju preciznim pravilima i uredbama, piše na Slobodnoj Dalmaciji.

Kako prenosi portal, njima se požalila jedna Splićanka.

"Naručila sam tenisice u svojoj veličini da bi mi tek, danima nakon što je narudžba zaprimljena i plaćena, javili da mi ih ne mogu poslati budući da su – rasprodane...", kaže nam ona, potvrđujući time brojna iskustva frustriranih korisnika diljem svijeta.

"Kupujem istu majicu već nekoliko mjeseci! Naručila sam ju, javili su mi da je rasprodana, a zatim je krenula prijepiska... Nudili su mi puste opcije, pristala sam da mi vrate novac i sve je bilo u redu. Ne znam što me je tjeralo da ju ponovno pokušam naručiti", žali se jedna 28-godišnjakinja i dugogodišnji kupac na Asosu.

"Dogodila se ista stvar. Ovoga puta uopće mi se nije dalo prolaziti kroza sve to, no njihova služba za korisnike pokazala se od velike pomoći... Svakako, previše truda za jedan običan komad odjeće, a trebalo bi biti tako lako...", priča za portal.

Na forum.hr-u već neko vrijeme brojni se korisnici žale na opciju "besplatnog" povrata odjeće na ASOS-u. 

"Vratila sam dio narudžbe prije skoro 2 mjeseca, no Asos kaže da pošiljku nije zaprimio i tražili su 'proof of postage'. Poslala sam im jedino što imam, a to je slika s pečatom naše pošte na onoj Asos naljepnici na kojoj je adresa za slanje. To im nije prihvatljivo i traže potvrdu ili broj za praćenje pošiljke što, naravno, nemam...", napisala je jedna korisnica forum.hr.

"Moja prva narudžba na Asosu je bio sat koji sam vraćala jer je prestao raditi, i nikad im nije stigao, sva sreća radilo se o 100-ak kn. Od tada ne naručujem od njih ništa za što nisam 100% sigurna da neću vraćati jer ne postoji mehanizam zaštite u našoj pošti", piše druga.

Upoznajte ovu cool ženu: ona je lovkinja, bajkerica, profesorica i strastvena sakupljačica Barbie lutaka:

 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".