Zbog pada prodaje, H&M najavio zatvaranje 170 dućana diljem Europe

Iz grupacije su najavili kako će još veći naglasak staviti na digitalno poslovanje zbog novih navika kupaca
Vidi originalni članak

Uslijed krize zbog pandemije koronavirusa, švedski gigant H&M najavio je zatvaranje 170 dućana diljem Europa. Do zatvaranja trgovina dolazi zbog pada prodaje u vrijeme lockdowna u područjima koja su ključna za poslovanje. Osim H&M-a, očekuje se zatvaranje dijela trgovina Weekday, Monki i COS, koje su dio iste grupacije kao i H&M, no ta odluka još uvijek nije obznanjena, piše Independent. 

U izvješću za drugo tromjesječje, iz H&M-a su rekli da su povećali planirani broj trgovina koje će se zatvoriti kad su osjetili utjecaj pandemije koronavirusa, a dodali su da ipak planiraju iduće godine otvoriti 130 trgovina, no na drugim mjestima. Kako piše Independent, krajem lipnja su iz H&M-a izjavili da 350 njihovih dućana, približno 7%, i dalje ostaje zatvoreno kao rezultat pandemije koronavirusa. 

- Da  bismo zadovoljili brze promjene u ponašanju kupaca uzrokovane COVID-10, radimo na ubrzavanju digitalnog razvoja, optimizirajući portfelj prodavaonica i daljnju integraciju online kanala, rekla je Helena Helmersson, izvršna direktorica grupacije. 

Zara zatvara 1200 trgovina diljem svijeta: Ne planiraju otpuštati radnike, a poboljšat će online prodaju
Domaći dizajneri nakon 'lockdowna': Kupci su se vratili, budućnost je teško predvidjeti, ali smo spremni za izazove

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".