Posljednjih se godina u našim domovima i radnom okruženju uslijed korištenja televizora, računala, smartfona i tableta značajno povećao broj „tankih“ ekrana. Prema nekim procjenama čovjek u prosjeku provede 50 sati tjedno pred televizorom ili za računalom, odnosno koristeći smartfone i tablete i igrajući video igrice. Gotovo svi ekrani ove vrste koriste LED pozadinsko svjetlo te emitiraju tzv. „plavo svjetlo“ poznatije pod nazivom visoko energetsko vidljivo svjetlo (HEV - High Visible Light).
„Plavo svjetlo“ smatra se gotovo jednako opasnim kao i ultraljubičasto svjetlo te kratkoročno može izazvati glavobolje, bolne oči i nesanicu, a dugoročno čak trajno oštećenje oka (katarakta, makularna degeneracija ili AMD). Upravo zbog toga prilikom dugotrajnog gledanja u ekran oči su izložene svjetlu s nadražujućim i štetnim djelovanjem, pa pretjerano izlaganje očiju „plavom svjetlu“ nije preporučljivo.
No Izipizi je doskočio ovom problemu lansiravši na tržište kolekciju Screen Range, odnosno naočale za ekran. Naočale iz ove kolekcije imaju posebne leće koje filtriraju 40% „plavog svjetla“ s „tankih“ ekrana štiteći vaše oči te unoseći dašak stila, elegancije i modernog dizajna u vašu svakodnevicu. Od brojnih prednosti ovih naočala valja istaknuti visoku razinu filtriranja „plavog svjetla“, neznatne promjene u percepciji boja kod korisnika te lakoću i udobnost ovih naočala.
Naočale za ekran mogu biti bez dioptrije i sa dioptrijom za čitanje od +1 do +3, a dolaze u tri oblika i u deset boja. Izipizi nije zaboravio ni na djecu, čije su oči osjetljive i nepotpuno razvijene,a koja puno vremena provode pred televizorom i za računalom gledajući crtane filmove ili pak igrajući igrice. Stoga su također dostupne naočale za ekran, tzv.kolekcija Screen Junior, za djecu od 4 do 9 godina koje dolaze u tri oblika i devet boja.
IZIPIZI je francuski brand gotovih naočala za čitanje, sunčanih naočala i naočala za zaštitu od ekrana. Naočale su lagane, fleksibilne te su prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike.