Zara je najavila kako će u studenom lansirati plaftormu za kupnju i prodaju rabljenih stvari i tako se pridružila sve većem broju velikih brendova koji eksperimentiraju sa sličnim uslugama. Kako piše Business of Fashion, ovaj Zarin potez je korak naprijed u strategiji usmjerenoj na održivost brenda.
– Cilj je kupcima ponuditi cijeli niz opcija kojima mogu produljiti vijek trajanje stare odjeće sa Zarinim potpisom koju imaju u ormaru – rekla je Paula Ampuero, voditeljica sektora održivosti na Zara.com. Platforma za sada neće biti dostupna u Hrvatskoj, a u Ujedinjenom Kraljevstvu 'starta' kroz nekoliko dana, točnije 3. studenog.
Tako će platforma nudi usluge popravka, preprodaje ili opciju doniranja neželjene odjeće. Kako piše Business of Fashion, ova najava dolazi u trenutku kad na tržištu postoji sve veći broj brendova koji se okreće i second hand poslovanju. Tako je prije nekoliko dana i modni gigant Shein najavio kako pokreće vlastitu platformu za preprodaju odjeće.
Zarina usluga, piše Business of Fashion, nije namijenjena stvaranju dobiti i Ampuero kaže kako trenutačno nemaju planova za širena na druga tržišta.
– Počeli smo u Velikoj Britaniji jer je to ključno tržište. Ono je za nas vrlo važno, a kupci u Velikoj Britaniji su vrlo zahtjevni. Ovo je početna točka, vidjet ćemo kako će se razvijati – pojasnila je Paula Ampuero. Retail Gazette piše kako prodavači, koji žele preprodati svoje odjevne komade i modne dodatke, samo fotografiraju proizvode, dok detaljne informacije o njima daje Zara. Kao dio nastojanja da produlji životni vijek odjeće, Zara je kupcima ponudila i uslugu njezinog popravka. Dodali su da ne očekuju da će usluga prodaje rabljene odjeće u početku biti financijski isplativa.