Zalando ovog ljeta duž hrvatske obale oživio kampanju 'Što obući?'

Zalando donosi modnu inspiraciju u 26 jadranskih destinacija svojom razigranom outdoor kampanjom 'Što da odjenem?', osmišljenom u duhu hrvatskog ljeta, od Brača, Krka, Rovinja, Splita do Dubrovnika i brojnih drugih mjesta.
Vidi originalni članak

Kako ljeto dolazi, svakodnevne rutine ustupaju mjesto planovima za odmor, laganijoj garderobi i dugim danima provedenim uz more. A sa svakim sunčanim izlaskom dolazi isto pitanje: „Što obući?“ 

Zalando, vodeća europska online modna destinacija, donosi odgovor - i kampanju osmišljenu da privuče poglede duž cijelog Jadrana. 

Od početka srpnja do kraja kolovoza, Zalando preuzima 26 hrvatskih obalnih odredišta, uključujući omiljene destinacije poput Brača, Krka, Rovinja te kultnih lokacija poput Dubrovnika i Splita. Nova kampanja oslanja se na stvarne ljetne trenutke s duhovitim i bezbrižnim modnim dilemama specifičnima za svaku destinaciju. 

S humorističnim, destinaciji prilagođenim sloganima poput: 

  • Što obući da cijeli Split zna tko je carica stila? (Split) 

  • Što obući kad sam ja kulturno blago? (Dubrovnik)  

  • Što obući da se popnem na vrh i ostanem top? (Šibenik) 

…Zalando se razigrano pozicionira kao vaš ultimativni ljetni modni pratitelj. 

Uz bilborde, kampanja se proteže na plažu s brendiranim elementima integriranim u obalno okruženje - od kabina za presvlačenje do kula za spasioce - pružajući visoku vidljivost na samim mjestima gdje se pojavljuju pitanja o ljetnom stilu. 

Kampanja se nastavlja na posebno osmišljenu ljetnu kolekciju dostupnu na Zalando.hr., koju je s prepoznatljivim modnim potpisom kurirala hrvatska stilistica Barbara Repe. Kolekcija donosi pažljivo odabrane modne kombinacije za svaki ljetni trenutak – od opuštanja na plaži do chic šetnji starim gradskim jezgrama. Inspirirana duhom hrvatskog ljeta, ova kolekcija nudi odgovore na pitanje koje si svi postavljamo u toplim mjesecima: “Što odjenuti?” 

Od jednodnevnih izleta u Dubrovnik do planinarenja iznad Bola, kampanja odražava raznolike ljetne stilove života u Hrvatskoj - i jednostavnu radost osjećaja samopouzdanja u onome što nosite. 

Kreativni koncept kampanje razvila je agencija MinusMinus. 

Na jedno mjesto izdvajamo 10 najboljih šampona za rast kose
Kraljica Letizia zablistala u jednom od svojih najelegantnijih izdanja: Povijesni set bisera sve je bacio u drugi plan
Nakit koji 'miriše' na more: SV Design je spoj jednostavnosti, ženstvenosti i nečeg iskonski mediteranskog

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".