Iza brenda Numero five stoje dvije kreativke. Marina, vlasnica i pokretačica branda, ekonomistica specijalizirana na području brend managmenta u korporacijama te majka triju sinova i Antonela, inženjerka rudarstva zaljubljena u dizajn i stiliziranje interijera.
- Spojile smo se sasvim slučajno. Kod Antonele me oduševilo što je mlada djevojka koja vjeruje u sebe, ima veliku volju za radom i uz sve to dijelimo zajedničku strast prema dizajnu interijera te nam se stilovi savršeno poklapaju i nadopunjuju. Nije nam puno trebalo da „kliknemo“ i da se moja vizija kreativnog studija realizira - priča nam Marina.
Njihov brend Numero five pravi je 'Instagram goals'. Možda ste na njih naletjeli na društvenim mrežama, a prepoznat ćete ih po preslatkom VW busu. Radi se, najkraće rečeno, o kreativnom studiju.
- Zajedno s klijentima stvaramo kreativnu oazu njihovog privatnog ili poslovnog prostora, eventa ili vizualnog identiteta tvrtke. Nudimo kreativna i personalizirana rješenja svakom klijentu jer smo zaljubljenici u različitost pojedinca i misija nam je naglasiti ljepotu individulanosti kroz originalnost. Za uređenje evenata nudimo naravno naš VW bus (bez njega ništa hahah) s photoboothom i gepek barom, inventar za piknik te sladoledni bar. Svojim klijetima pružamo i uslugu stiliziranja i uređenja interijera te branding u skladu s interijerom (vizitke, cjenici, jelovnici, logo,...).
- Iako je Instagram jedno vrlo inspirativno mjesto, u našem slučaju više je prevagnuo Pinterest. Tražila sam neke ideje i naletila na VW bus koje me na prvu oduševio. Iz znatiželje sam nastavila dalje istraživati po raznim web stranicama gdje ga se može kupiti i onda sam u bespućima interneta naletila na jedan VW s adresom u Rijeci i znala da je to to. Bus je sa sobom malo po malo povukao dalje cijelu priču oko kreativnog studija - rekla nam je Marina.
Najprepoznatljivi je dakako taj VW bus.
- Kao što sam napomenula Pinterest je bio okidač, ali prvenstveno i želja za nečim novim i drugačijim na našim prostorima. Što se kasnije pokazalo kao pun pogodak jer nema osobe koju naš parkirani Zelenko ne osvoji na prvu.
Njihovi najčešći klijenti su korporacije i mladenci.
- Bus mi vozimo, montiramo, dekoriramo te hostese rade na photoboothu. Isti je princip i s drugim inventarom. Bus ljubomorno vozi moj muž i ne da nikome da taj dio umjesto njega odradi. Uvijek se šalimo da ćemo u penziji s njim proputovati Europu. No znate kako se kaže, u svakoj šali pola istine - kaže nam.