Vrlo stajliš kalorije: Kako su atraktivni Louis Vuitton sladoledi osvojili scenu slastica

Kad se spoje luksuz i omiljena ljetna poslastica, rezultat je atraktivan projekt koji ujedno simbolizira ležerne ljetne dane i uživanje u casual trenucima. Sada LV ima i super slatkače
Vidi originalni članak

Luksuzni brend Louis Vuitton ovog ljeta donosi dašak francuskog šarma na obalu Toskane – i to u najslasnijem obliku. U srcu Forte dei Marmija, točnije ispred svog butika na adresi Via G. Carducci 2, Louis Vuitton otvara svoj prvi sezonski sladoledni kiosk.

Dizajn kioska inspiriran je gradskim elementima Forte dei Marmija te ujedno u skladu s estetikom toskanskih primorskih mjesta. U zelenim tonovima karakterističnima za resort i ukrašen slavnim Monogram cvjetovima, kiosk je pravi retro raj sa šarmom ljetnih tržnica.

Posebnu notu elegancije donosi Vivienne, maskota modne kuće, koja dočekuje posjetitelje spremna za sladolednu avanturu prožetu kreativnošću, dizajnom i francuskim savoir-faireom.

U Louis Vuitton gelateriji ništa nije prepušteno slučaju, jer svaka čašica, papirnata vrećica, žličica i salveta dizajnirani su s ekskluzivnim uzorkom posebno stvorenim za ovu prigodu. Čak su i vafel ukrasi u obliku cvjetova pažljivo osmišljeni kako bi dodali vizualnu poeziju svakom zalogaju.

U galeriji pogledajte najljepše haljine iz Zare koje jedva čekamo nositi ove ljetne sezone:

FOTO: Zara 49,95 EUR FOTO: Zara 79,95 EUR FOTO: Zara 29,95 EUR FOTO: Zara 19,99 EUR FOTO: Zara 35,95 EUR FOTO: Zara 17,99 EUR FOTO: Zara 29,95 EUR FOTO: Zara 45,95 EUR FOTO: Zara 29,95 EUR FOTO: Zara 29,95 EUR FOTO: Zara 25,95 EUR FOTO: Zara 39,95 EUR FOTO: Zara 49,95 EUR FOTO: Zara 49,95 EUR FOTO: Zara 45,95 EUR FOTO: Zara 49,95 EUR FOTO: Zara 39,95 EUR FOTO: Zara 35,95 EUR

U ponudi je deset klasičnih okusa od najkvalitetnijih sastojaka, a tu su i dvije posebne kreacije koje utjelovljuju duh brenda. Prva je „Vivienne“ – sladoled od portugalskog mlijeka s vrtlozima mandarine, a druga „Gaston“, inspiriran toskanskim zuccottom, s biskvitom, komadićima prženog tijesta i tamnom čokoladom.

Okusi su razvijeni u suradnji s poznatom lokalnom slastičarskom kućom Galliano, simbolom sladoledne tradicije Versilije.

Ovo je još jedan dokaz da luksuzni brendovi imaju planove ne samo modne, već i one koji se tiču cjelokupnog lifestylea. Zaokružili su ponudu koja nadilazi modu, a sladoled je definitivno jedna od onih ideja koju bi mogli preuzeti i drugi – slatkač je ljetna poslastica koju obožava gotovo svatko.

Ručno rađene s dušom i pričom: Naušnice domaćeg brenda Lunette oduševile su nas 'na prvu'
Prekrasna i stajliš pravnica: 'Inače ne nosim kombinezone, ali ovaj me oborio s nogu'
Ma genijalna je: Studentica ekonomije pokazala zašto je klasika u odijevanju odličan izbor

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".