2021. je definitivno godina povratka starih trendova, od razigranog nakita kakvog smo nosili kao djeca pa do vrećaste odjeće kakva je bila hit devedesetih, recikliraju se trendovi iz prošlog stoljeća. No, jeste li spremni za povratak platformi, cipela koje su bile veliki hit, a zatim postale jedan od najomraženijih modela i gotovo pale u modni zaborav?
Naime, ako je suditi prema novitetima koje su predstavili dizajnerska imena, a vrlo se brzo inspirirali i high street brendovi, kao i po cipelama kakve nose trendseterice, platforme su hit za kraj 2021. godine. Dizajneri, među kojima je i Versace, inspiraciju crpe iz sedamdesetih godina prošlog stoljeća, kad su cipele bile najveći hit u disko-eri i na plesnom podiju.
Platforme imaju i zanimljivu povijest jer su ih nosili još stari Grci kako bi ljudi izgledali više i tako pokazali svoj viši društveni status. Nosile su ih Venecijanke u 16. stoljeću kako im raskošne haljine ne bi dodirivale tlo, a postale su hit u tridesetim godinama zahvaljujući dizajneru Salvatoru Ferragamu koji je kreirao platorme za Judy Garland.
Nakon disko-razdoblja sedamdesetih, opet smo ih imali prilike vidjeti u devedesetima kad su se nosili punk-modeli, a jedan od najpoznatijih je model s potpisom Vivienne Westwood kojeg je Naomi Campbell prošetala po modnoj pisti. U glazbenom svijetu, isfurale su ih Spice Girls, a u svoje ih je revije uključio i Alexander McQueen pa su ih trendseterice i celebrity dame uključile u svoje kombinacije za svaki dan, piše CR Fashion Book.
Budući da se trendovi vraćaju, bilo je samo pitanje sezone kad će i platforme doći na red. Tako su ih u nove kolekcije uključili dizajneri poput Guccija, Versacea i Marca Jacobsa. Osim na cipelama s potpeticom, dizajneri su platforme uključili i na mokasinke pa u ponudi već ima super modela za jesen.
Na reviji Versace isfurala ih je Chiara Ferragni koja je odabrala model u crvenoj boji, a talijanski luksuzni brend predstavio je i jarko ružičaste platforme sa zlatnim detaljima. Talijanska je influencerica i poduzetnica upečatljive platforme kombinirala s minicom i kožnim topom.
Kao i sa svakim većim trendom, nije trebalo dugo čekati da pristupačniji brendovi ponude modele inspirirane dizajnerskima. Tako smo jako sličan model, samo u pastelno ružičastoj boji pronašli na Asosu, gdje je njihova cijena 45 funti, odnosno nešto više od 380 kuna. Osim ružičastoj, dostupan je i model u crnoj boji, a visina potpetice je 11 cm.