U nedjelju navečer, Vogue World: Paris okupio je nevjerojatnih 188 sportaša, 151 modela, 70 plesača i orkestar od 40 članova za spektakularni nastup koji je započeo u hotelu Ritz i završio na Place Vendôme s 20 međunarodnih breakdancera. Tema večeri bila je evolucija stila kroz prošlo stoljeće, sa svakim desetljećem mode u kombinaciji s različitim sportom. Od burnih dvadesetih i biciklizma do 90-ih i nogometa, Vogue World predstavio je impresivan spoj mode i sporta.
Burne dvadesete s biciklizmom (u doba jazza, bicikli su smatrani simbolom brzine, slobode i mobilnosti koji su definirali to razdoblje); elegantne haljine iz sredine stoljeća 50-ih s konjskim štihom; trikoom i likrom opsjednute 70-e; stilske 90-e odnosno era WAG-a...
Carine Roitfeld, koja je stilizirala događaj s Ibe Kamarom, istaknula je kako je "ovo nešto što nikad prije nije viđeno". Pariz, kao rodno mjesto couturea, bio je savršen domaćin za Vogue World, događaj koji je prvi put postavljen na povijesnom Place Vendôme.
Pariz je, naravno, rodno mjesto couturea, s Charlesom Frederickom Worthom koji je 1858. otvorio prvi atelje nadomak Place Vendôme u Rue de la Paix. Tada se činilo prikladnim da Vogue World započne s posvetom svim petites mains odgovorni su za pretvaranje vizija kreativnih direktora u stvarnost svakog Couture Weeka, s desecima obrtnika koji se probijaju trgom u svojim tradicionalnim bijelim kaputima prije nego što zauzmu mjesta u prvom redu za nastup. A među brojnim luksuznim kućama koje su predstavljale svoje kolekcije istaknuli su se Armani Privé, Balenciaga, Chanel, Dior, Giambattista Valli, Givenchy, Jean Paul Gaultier, Maison Margiela i Schiaparelli.
Jean Paul Gaultier je za Vogue World pripremio poseban izgled za francusko-malijsku glazbenicu Ayi Nakamuru, haljinu šivanoj po mjeri iza pozornice Ritza tijekom večeri. Izgled je kombinacija dva prethodna dizajna enfant terrible francuske mode. Inspirirana kolekcijama iz 2012. i 2020. Aya, najslušanija umjetnica na francuskom govornom području, nastupila je na Place Vendôme uz Caru Delevingne, koja je nosila nautički look iz suradnje Simone Rocha s Jean Paul Gaultierom.
Coco Chanel provela je desetljeća svog života u Ritzu, koji joj je bio dom kao i njezin stan u Rue Cambon. Umrla je zapravo u svom apartmanu u hotelu – priča se da se vratila iz šetnje Jardin de Tuileries, legla na krevet u svojim pozlaćenim sobama i izjavila svojoj služavki Celine, “ Vidiš, ovako se umire.” Naravno, čin Vogue Worlda na temu 1920-ih pozdravio je utjecaj Chanel na modu 1920-ih godina, i doista, njezin utjecaj na svako desetljeće nakon toga. Coco je 1924. slavno debitirala s LBD (‘malu crnu haljinu’) s modelima koji su nosili rekreacije dizajna iz iste kolekcije, dok su se biciklisti iz francuske reprezentacije vozili oko Place Vendôme, evocirajući brzinu i slobodu tog doba.
Glamurozni segment Vogue Worlda inspiriran 30-ima započeo je s petorkom modela u jednobojnim Balenciaga haljinama. Poznato je da se Cristóbal Balenciaga tek 1937. preselio u Francusku iz svoje rodne Španjolske, udahnuvši pritom novi život modi, a Demna je za večerašnju proslavu rekreirao dvije haljine iz najranijih pariških kolekcija svog prethodnika. Nastup je zatim ustupio mjesto atletskoj počasti koja je uključivala ponovno osmišljavanje Course des Cafés, dok su modeli nosili outfite inspirirane razdobljem entre deux guerres. Istaknula su se i dva izvanredna looka po izboru stilistice Carine Roitfeld – smoking Nine Ricci inspiriran Marlene Dietrich, čija je sklonost prema pantalonama dovela do problema s pariškim vlastima 30-ih, koji je nosila sjajna drag izvođačica Keiona, zajedno s "Schiapar-vanzemaljskim" izgledom za Karlie Kloss zahvaljujući Danielu Roseberryju .
Brigitte Bardot donijela je bikiniju međunarodno priznanje tijekom nastavka filmskog festivala u Cannesu 1953., ali je dvodjelni bikini prvi put debitirao na Rivijeri 1946., a zasluge za njegov nastanak pripisali su modnom dizajneru Jacquesu Heimu i inženjeru Louisu Réardu. Međutim, definitivno je potonji taj koji je smislio naziv bikini - referenca na atol Bikini na Maršalovim otocima, mjesto pokusa nuklearnog oružja koje je provela američka vlada u poslijeratnom razdoblju. Vogue World: pariški čin 40-ih upario je riffove na dizajne tog doba nadahnute Rivijerom s temom vodenih sportova, zajedno s nekoliko divovskih sunčanih šešira Simona Porte Jacquemusa i Sabrine Carpenter koji se uzdižu iz "valova" plave tkanine u izgledu dostojnom Croisette.
Veliko finale Vogue Worlda inspiriranog 50-ima završilo je sa supermodelima nove generacije koje su kroz Place Vendôme došle na konjima – točnije, na pastusima Napu i Djangu, čije su grive bile ispletene prema uputama Eugenea Souleimana za tu priliku. Dok su Gigi, Kendall i njihovi konji bili odjeveni od glave do kopita u Hermès. Naime, upravo je ta modna kuća izvorno osnovana kao radionica za izradu sedla 1837., modeli su se pojavili u trobojnici na barskom odijelu Christiana Diora, čija je silueta bila prikladno inspirirana po navikama jahanja iz viktorijanskog doba.
Poznata koreografkinja Parris Goebel, koja stoji iza Rihanninog Super Bowl Halftime Showa, orkestrirala je pokrete stotina plesača tijekom cijelog Vogue Worlda: Paris. Jedan od najuzbudljivijih trenutaka bila je sekvenca mačevanja inspirirana 60-ima, s kamejama majstora floreta Milesa Chamley-Watsona i épée šampionke Laure Flessel-Colovic. Rekreacije srebrnih Space-Age dizajna Andréa Courrègesa i Paca Rabannea, koje su nosili modeli, pružili su futuristički sjaj cijelom segmentu.
Održana u Théâtre Gabriel 1973., legendarna Bitka za Versailles donijela je nepovratne promjene u svijetu mode. pod krinkom dobrotvorne akcije za obnovu palače kralja Luja XIV., pet francuskih dizajnera, Hubert de Givenchy, Pierre Cardin, Marc Bohan, Emanuel Ungaro i Yves Saint Laurent, suprotstavili su se pet američkih dizajnera, Halston, Bill Blass, Stephen Burrows, Anne Klein i Oscar de la Renta. Američki kontingent je iznenađujuće pobijedio, a afroameričke manekenke donijele su pokret Black is Beautiful preko Atlantika, što je bio prijelomni trenutak za raznolikost u modnoj industriji. U Vogue Worldu, modeli poput Debre Shaw odali su počast svojoj ostavštini Givenchyjevim ogrtačima inspiriranim 70-ima koji podsjećaju na šifone u boji cvijeća koje je Hubert poslao niz pistu u Versaillesu..
Segment iz 80-ih uz dizajnera Iba Kamare odao je počast japanskim dizajnerima koji su revolucionirali parišku modu. Modeli, uključujući Katy Perry, prošetali su u skulpturalnim kreacijama Comme des Garçons, Junya Watanabe i Noir Kei Ninomiya. Bubnjari iz Paris Taiko Ensemblea, odjeveni u Pleats Please Isseyja Miyakea, osigurali su zvučnu kulisu za nastup 60 borilačkih vještica, uključujući osam judaša iz Francuske reprezentacije.
Vogue World "Vive La France!" sentiment dosegao je vrhunac u djelu posvećenom 90-ima. Francuska je 1998. osvojila svoje prvo Svjetsko prvenstvo, a vezni igrač Emmanuel Petit pridružio se 42 druga nogometaša iz nogometne lige Île-de-France na Place Vendôme. Model Anok Yai nosila je Pieter Mulier rekreaciju trobojne Alaïa haljine iz 1989. koju je nosila operna pjevačica Jessye Norman pjevajući “La Marseillaise” na Place de la Concorde povodom obilježavanja 200. godišnjice Francuske revolucije. Atmosfera je bila na vrhuncu kada je suvoditelj Met Gale, Bad Bunny, otpjevao serenadu publici.
Dio časopisa Vogue World: Paris iz 2000-ih slavio je tenis i 10 godina Nicolasa Ghesquièrea u Louis Vuittonu. Serena i Venus Williams ostavile su snažan dojam u prilagođenim lookovima. Serena je nosila haljinu Iba Kamare za Off-White, dok je Venus nosila Marine Serre look izrađen od recikliranih teniskih torbi, što je bio naklon ekološkoj modi. Francuski dizajner večeri, Marine Serre, također je istaknuo zastavu za održivost izradom svake zastave u odjeljku s temom 50-ih od prerađenih šalova.