Visoka moda danas voli viralne trenutke koji donose spoj tradicije i modernog

Na Haute couture pisti može se vidjeti svašta - tu su haljine koje djeluju potpuno 'nosivo' i svakodnevno, ali i čarobni momenti koji komentiraju novo vrijeme i futurizam
Vidi originalni članak

Nedavno je u Parizu održan još jedan tjedan Visoke mode. Svijet se divi, haljine od po 100.000 eura kupuje tek nekolicina ljudi na svijetu. Na revijama Visoke mode može se vidjeti svašta - tu su haljine koje djeluju potpuno 'nosivo' i svakodnevno, do kreacija koje kao da su stigle iz nekog drugog vremena.

U svakom slučaju oduvijek je ta kategorija imala posebne tehnike koje malo tko zna na svijetu, a danas Visoka moda koristi nešto novo - viralnost je postala njezin adut.

Sjetimo se čupave glave lava i Kylie Jenner, koja je prošle godine osvojila Internet. Ove sezone čast je pripala cyber bebi, neobičnoj lutki koja je šetala pistom iste modne kuće - Else Schiaparelli. Elsa je bila faca s polovice prošloga stoljeća, Coco Chanel ju nije voljela jer je Elsa bila modna umjetnica te surađivala s artistima poput Salvadora Dalija. Danas njezine kreacije potpisuje Daniel Roseberry, jedan od najmoćnijih dizajnera današnjice.

Dakle, viralno je moment koji Visoka moda danas voli. Snašla se u moru modnih revija, šokantno je element koji joj je definitivno dao moderna okvir. To je kao spoj kontrasta - Visoka moda je tradicionalna kategorija kojoj je mjesto isključivo u Parizu, dok je viralan sadržaj karakteristika moderniteta.

Manekenka Maggie Maurer koja nosi bebu robota optočenu starim računalnim čipovima, CD-ima i zastarjelim mobitelima slika je koja je obišla digitalni svijet. Iako tradicionalna, Visoka moda očito razmišlja i o umjetnoj inteligenciji te ostalim elementima novog doba.

No, neke kuće ističu sklonost klijentu kao takvom - kreativna direktorica modne kuće Dior, Maria Grazia Chiuri, zagovara izrazito pragmatičan pristup modi. Naime, ona je usmjerena na one koji imaju dublji džep te će zasigurno nešto i kupiti.

Dior je kao takav brend s jakom pričom koju znaju sve generacije - strukirana forma New Looka uvijek je dobra ideja, ne samo za pret-a-porter, već i svijet Visoke mode.

Da treba biti viralan i prisutan online što više zna i njezin kolega koji je na čelu kuće Valentino. Njegove haljine prozirnih tekstura i razni chic super avangardni kombinezoni nerijetko su viralni.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli @jeanpaulgaultier

Zapravo najbolje prolaze kolekcije koje postaju online hitovi, a još jedan dobar primjer je ovogodišnja kolekcija Simone Rocha za Jean-Paula Gaultiera.

Inače, Gaultier je u penziji, no pod njegovim imenom Visoku modu stvaraju autori koje on odabere. Irska modna dizajnerica uspjela je osmisliti atraktivnu demonstraciju njegovog izričaja, s naglaskom na korzet i navy pruge. Gaultier ima niz inspiracija, kod njega svaki autor može uživati. I naravno da je on viralan kao autor, pa njegov je izričaj uvijek bio ekstravagantan i avangardan. Takav je modni okvir savršen za Visoku modu novog doba.

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".