Liu Jo predstavlja novu kampanju za proljeće/ljeto pod kreativnim nazivom #Viceversa. Kampanja promiče ženstvenost i glamur spojene u jedinstvenu cjelinu te naglašava kako svaka žena može biti istinska zvijezda zahvaljujući stilu i modnom izričaju zavijenom u glamuroznu Liu Jo kolekciju.
Liu Jo uspijeva prikazati iskreno žensko prijateljstvo između dva supermodela Karlie Kloss i Jourdan Dunn. Ova kampanja pokazuje kako postoje različiti načini i posebni osjećaji koji se razvijaju prilikom nošenja nove kolekcije. #Viceversa je zapravo sinonim za istinsku poruku koja pruža autentičan doživljaj branda. Liu Jo svakoj ženi daje mogućnost da se osjeća jedinstvenom i glamuroznom - sveobuhvatna, svestrana i prilagodljiva – kolekcija dizajnirana kako bi naglasila ljepotu i svakoj ženi dala osjećaj snage i seksipila.
Kako bi utjelovio bit kampanje, australski fotograf, Chris Colls odabrao je dvije šarmantne zvijezde, karakterno različite, ali istovremeno prekrasne žene – Karlie Kloss i Jourdan Dunn.
Kampanja je jednostavna, jasna i pozitivna – dominiraju karakteri dvaju modela, predivna Karlie odlično nosi traper kombinacije, dok Jourdan donosi istinski glam look, a idiličan spoj boja i monokromatskih uzoraka odlično naglašavaju najbolje od kolekcije. Uživanje u Liu Jo Denim svijetu je zajamčeno!