Versace je izbrisao sve objave s Instagrama, znači li to promjenu za luksuznu modnu kuću?

Ovo je zapravo prvi put da se Versace odlučio za brisanje sadržaja na svojim društvenim mrežama, ali drastična strategija nije nova u modnom svijetu
Vidi originalni članak

Versace je izbrisao sve objave sa svog Instagram profila, što je izazvalo spekulacije na internetu o tome što bi moglo biti sljedeće za talijansku modnu kuću, posebno nakon preokreta prema kojem je Tapestry Inc. kupio Versaceovu matičnu kompaniju Capri Holdings za otprilike 8,5 milijardi dolara ranije ovog mjeseca.

Versace je rekao za WWD da je cilj zapravo otkrivanja novog pristupa objavljivanju, koji će dijeliti sa svojih 30 milijuna Instagram pratitelja od 24. kolovoza.

“Versace će ponovno pokrenuti svoj Instagram profil kasnije ovog tjedna s kampanjom za jesen 2023. u formatu časopisa koji je usklađen s dostavom kolekcije za novu sezonu u trgovinama i online”, stoji u priopćenju tvrtke.

“Uvijek pokušavamo poboljšati različite načine na koje razgovaramo s našom zajednicom i približavamo ih našem svijetu. Ovaj osvježeni pristup na našim digitalnim kanalima omogućuje nam nastavak našeg uredničkog pripovijedanja i donosi našoj globalnoj publici ono najbolje od Versace sadržaja u najboljem formatu za njih,” nastavlja se u izjavi.

Daljnji detalji nisu otkriveni, ali izbor slika iz kampanje već je objavljen prošlog mjeseca, prikazujući Gigi Hadid, Anok Yai, Angelinu Kendall i Karolinu Spakowski koje su fotografirali Mert Alas i Marcus Piggott dok nose potpuno crne lookove.

Podrazumijeva se da će nove slike biti podijeljene ovaj tjedan, budući da će crno-bijele slike u studiju koje ističu grafičke siluete kolekcije biti popraćene slikama u boji snimljenim u povijesnom sjedištu Versacea u Via Gesù u Milanu. Također se očekuje da će se više modela pojaviti u kampanji, uključujući Irinu Shayk, prema slikama iza kulisa koje je glavna kreativna direktorica Donatella Versace objavila na svom osobnom Instagram računu.

“Naša najnovija kampanja slavi sve što volim kod Versacea: moć, kroj, stav. Na snimanju su se modeli osjećali snažno, osnaženo i žestoko - upravo onako kako biste se trebali osjećati kada nosite Versace", napisala je Donatella u opisu.

Ovo je zapravo prvi put da se Versace odlučio za brisanje sadržaja na svojim društvenim mrežama, ali drastična strategija nije nova u modnom svijetu, koji je u prošlosti koristio privremenu ili trajnu društvenu detoksikaciju za stvaranje pompe oko velikih najava ili novi kreativni pravac.

Među najistaknutijim primjerima, Saint Laurent je 2016. godine službeno obilježio kraj svoje ere Hedi Slimane tako što je potpuno izbrisao svoje Instagram objave kako bi napravio mjesta za novog kreativnog direktora Anthonyja Vaccarella.

Balenciaga, koja je u vlasništvu Keringa, također je dokazala svoje vještine u uređivanju svojih feedova na društvenim mrežama s vremena na vrijeme, bilo da ustupi mjesto velikim najavama, kao što je povratak visoke mode nakon više od pola stoljeća, ili da stvori hype oko najnovijih kolekcija koje su nosile slavne osobe.

Ranije ove godine, Burberry se također odlučio za čišćenje Instagrama, Twittera i Facebooka kako bi dao prostora novom kreativnom kursu brenda pod Danielom Leejem, koji je prošle godine imenovan glavnim kreativnim direktorom brenda, zamijenivši Riccarda Tiscija. Konkretno, dva tjedna prije svoje prve Burberry revije, Lee je na društvenim mrežama objavio vizuale koji su dali prvi uvid u njegovu viziju brenda.

Taj je potez ponudio mekši pristup komunikacijskoj strategiji koju je Lee usvojio tijekom svog prethodnog mandata. Kad je dizajner od 2018. do 2021. bila kreativni direktor u Bottega Veneta, tvrtka u vlasništvu Keringa misteriozno je netragom nestala s društvenih mreža, potpuno zatvorivši svoje račune umjesto da samo obriše objave. Kao rezultat toga, taj je potez ustupio mjesto rastućem broju web stranica koje su pomogle stvoriti još veći hybe oko robne marke.

Zvijezde sada iznajmljuju svoje luksuzne kuće na Airbnbu: Evo što o tome trendu kažu iz naše poznate agencije za nekretnine
Kratka bijela haljina i upečatljive sandale odličan su modni izbor simpatične djevojke
Modno usklađeni par oduševio na špici: Ona u prekrasnoj haljini, a on u efektnoj košulji

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".