Talijanska modna kuća Valentino još je jednom opravdala svoj status pokretača i vizionara diskretno nam “servirajući” trend o kojem se sve više priča i koji će nas, izgleda, inspirirati ovoga proljeća i ljeta.
Riječ je o havajskom uzorku koji je glavna nit vodilja Valentinove Hawaiian Couture capsule kolekcije. Dizajnerski dvojac Chiuri i Piccoli kreirali su žensku i mušku liniju nadahnutu tropskim rajem, njegovom toplom klimom i bujnom vegetacijom.
Boho haljine izrađene od najfinijih materijala stvorene su za opuštene koktel-zabave, baš kao i bogate čipkane midi suknje, ležerne haljine koje dobro idu uz vruće after beach partyje, a dostojne su i crvenih tepiha.
Ipak, kolekcijom dominira doza opuštenosti pa ne manjka ni klasičnih majica, šorceva i parki, što je čini iznimno nosivom, baš kao i onu za muškarce koja je ipak namijenjena onima ekscentričnijeg i hrabrijeg modnog ukusa.
Šuška se kako je clutch u obliku ananasa jedan od predmeta žudnje fashionistica diljem svijeta, baš kao i prepoznatljivi modeli torbica ovoga puta ukrašeni tropskim ornamentima, Za rockstud japanke postoji čak i lista čekanja!
Valentino si može dopustiti duhovite izlete poput ovoga s havajskim uzorkom koji nikad nije shvaćan previše ozbiljno, a ismijavan je čak i kroz filmsku industriju. Havajska košulja (na Havajima se zove aloha košulja) postoji od 30- ih godina prošlog stoljeća a sve otada balansira između toga da bude cool ili živi užas.
Asocira na trbušaste američke turiste s fotoaparatom oko vrata i penziće s Floride koji se furaju na Magnuma, a tek onda kao nešto što se kroz modu ipak provlači već godinama. Kako je Honolulu postajao sve češće turističko odredište, ove šarene košulje s palmama, otocima i cvijećem postale su amblem.
Već 50-ih u SAD-u su bile općeprihvaćene kao komad koji se nosio sa stilom, a simbolizirao veseo i opušten stav. Do 60-ih havajku su imali i Elvis, Bing Crosby, Shirley Temple, čak i predsjednik Nixon.
Sljedeća su dva desetljeća bila crno razdoblje za nju: svaki nadobudni tip nadao se da će ga havajka pretvoriti u odlučnog muškarca poput Toma Sellecka u seriji “Magnum P.I.”. Nažalost, stvar je bila u Sellecku, a košulji se imidž srozao.
Devedesetih havajski uzorak pomalo vraća čast kroz modele velikih kuća, a sad ga, čini se, čeka boom. Wall Street Journal predvidio je 2014. njegov veliki povratak prema svoti koju je Bergdorf Goodman investirao u Havajima inspirirane printove, košulje Hedija Slimanea, Pradine uzorke. A evo i Valentina.