Malo manje od tjedan dana dijeli nas od početka Europskog prvenstva, a nogometni ga fanovi s nestrpljenjem očekuju, pogotovo nakon povijesnog uspjeha u Rusiji i osvojenog srebra na Svjetskom prvenstvu. Nogometnom nestrpljenju pridonosi i pomicanje datuma Eura 2020. pa se, zbog pandemije koronavirusa, prvenstvo održava ovog lipnja i srpnja, umjesto prošle godine. Prije nogometnih vještina, hrvatski su reprezentativci pokazali i one modne pa su snimili Heraldi x Joop! kampanju u Rovinju.
Iza fotografskog objektiva i ovog je puta bio Goran Čižmešija, naš street style fotograf, koji se za Divu prisjetio i 2016., kada je snimljena prva kampanja:
- Hotel Lone, neki od najboljih svjetskih igrača ispred fotoobjektiva, metri kablova, desetci rasvjetnih tijela. Ne mogu reći da nisam bio nervozan jer nije baš da ti svaki dan ispred kamere poziraju imena poput Modrića, Perišića, Kovačića, Lovrena, Ćorluke i ekipe. No kada su zauzeli svoje pozicije, jednostavno je sve teklo glatko. Nakon što smo vidjeli prve fotografije oglasa, zavladali su veliki ponos, sreća i zadovoljstvo. Sve ostalo je povijest. I upravo zbog toga sam vrlo sretan što sam i ove godine dobio priliku snimiti novu Joop! kampanju za hrvatsku nogometnu reprezentaciju.
U novoj kampanji, nogometni reprezentativci nose nešto ležerniju varijantu odijela, sastavljenu od svevremenskog bijelog T-shirta, jednostavnih i praktičnih tenisica, hlača na vezice i sakoa. I dok su Euro u Francuskoj 2016., kao i Svjetsko prvenstvo u Rusiji 2016. obilježili kravata, konjak cipele i stroga, vrlo elegantna i formalna vizura, ove je godine odabir pao na neformalan, casual look.
- Bilo je vrijeme da dečke s kojima surađujemo već nekoliko godina transformiramo i pripremimo im jedan casual stajling koji će u isto vrijeme biti formalan, ali i voditi brigu o udobnosti te im olakšati putovanja i kretanje - rekli su iz Heraldi for men&women i dodali kako su bijele tenisice i sako dobitna kombinacija u formalnim situacijama, a za one koji više vole ležernija izdanja, ova je kombinacija modni imperativ.
Cijela modno-nogometna priča započela je još prije pet godina, kada je nastala suradnja multibrend storea Heraldi for men&women te njemačkog modnog brenda Joop!. Zajedno su osmislili genijalne stajlinge za hrvatske nogometne reprezentativce, a motiv koji se i ove godine vidi na fotografijama su vizure rovinjskog hotela Lone. Kad su u pitanju kolekcije, svaka je u potpunosti drugačija od one prethodne, a svi odjevni komadi iz svake od dosadašnjih capsule-kolekcija rade se po mjeri.
- Veliki je gušt raditi ovakve projekte koji vam omogućavaju brze transformacije, a moram priznati da ekipa izgleda jako dobro u outfitu za ovogodišnji Euro - rekao je Vanja Vascarac, filmski redatelj zadužen za video, inače poznat po mnogobrojnim reklamama i modnim filmovima.
- Ovo nam je već treće snimanje i uvijek se iznenadim razinom profesionalnosti ekipe. Kada imate tako homogenu ekipu, nogometaše koji u outfitima izgledaju poput modela, predivne vizure rovinjskog hotela Lone, svako snimanje završava pljeskom i uspjehom. Zbog toga ovaj projekt ima posebno mjesto u mom profesionalnom radu - zaključio je Vascarac.