Uspješna Hrvatica postavljena na mjesto direktorice ženske linije brenda Michael Kors

Od 2016. godine imala je funkciju predsjednice luskuznog brenda Jimmy Choo, a s travnjem 2021. preuzima funkciju u popularnom američkom brendu
Vidi originalni članak

Tanya Golešić, uspješna Hrvatica koja je donedavno bila na čelu modnog carstva Jimmy Choo, postavljena je na mjesto direktorice ženske linije brenda Michael Kors, koji je dio Capri Holdingsa Ltd.. Golešić dolazi na mjesto Michele Chan, a ovu funkciju počinje obnašati 1. travnja. Kako piše WWD, Golešić je imala ključnu ulogu u razvijanju Jimmyja Chooa kao luksuznog brenda, a ranije je imala izvršne funkcije u brendovima Canada Goose, Marc Jacobs i Ralph Lauren.

- Ona je idealan odabir za vođenje Michael Kors Collection kao i ženskog odjela Michael Michael Kors - rekao je John D. Idol, izvršni direktor Capri Holdingsa. Michael Kors je dodao:

- Tanya je sjajno pojačanje u našem timu. Ima bogato iskustvo s luksuznim brendovima i radujem se suradnji s njom kako bismo razvijali našu viziju. 

Golešić je za WWD rekla:

- Budući da sam dio Jimmyja Chooa od 2016. godine, oduševljeno prihvaćam novu poziciju kao prirodan sljedeći korak i uzbudljivu priliku unutar Capri Holdingsa. Michael je stvorio jedan od najprepoznatljivijih modnih brendova na svijetu i radujem se suradnji s njim, kao i cijelim timom kako bismo unaprijedili posao. 

Inače, Golešić je nedavno sudjelovala na edukativnom sajmu Career Paths, u organizaciji Jasmine Bagarić, Josipe Bagarić i Dolly Predović. Ove se godine sajam održao u virtualnom obliku, a tim smo povodom razgovarali s Tanyjom koja se tada, između ostalog, osvrnula na modu u pandemijskoj godini iza nas i rekla:

Hrvatica na čelu modnog carstva sudionica je panela na Career Paths Connects: 'Slušajte instinkt jer on vodi prema pravim odlukama'

- Ako mislite na Covid-19 krizu, u New Yorku je bilo prilično teško. Modni svijet, kao i cijeli SAD, pogođeni su u poslovnom segmentu i izgubljeno je previše života. 

Prokomentirala je i prodaju Jimmy Choo cipela:

- Ne bih rekla da su tenisice u brendu Jimmy Choo popularnije od štikli jer uistinu nisu, ali smo definitivno vidjeli zaokret u odabiru klijentica prema nižim potpeticama i balerinkama. Tijekom pandemije koronavirusa, dobili smo i mnogo novih klijenata kojima cijena nije bila problem pa smo prodali vrlo skupe kristalne salonke visokih potpetica, jednako kao što smo prodali balerinke. Osobno, po doma nosim ravnu obuću jer bih izgledala ludo kad bih hodala u visokim petama. Ipak, ako sam na poslovnom Zoom pozivu, definitivno ću obuti štikle!

Kao najveće izazove u prošloj godini, jedna od najuspješnijih osoba u modnoj industriji izdvojila je potpuno zatvaranje trgovina, kao i pronalazak načina kako da brend i dalje bude povezan s klijentima.

- Covid-19 kriza pružila je neke nove mogućnosti i potaknula na razmišljanje u drugačijim smjerovima. Čak i u teškim vremenima postoje neke prilike, samo na njih treba gledati kao na nešto pozitivno u takvoj situaciji. Zbilja smo se trudili suziti kolekcije i fokusirali smo se na velike suradnje, poput Jimmy Choo x Timberland - rekla je Golešić tada. 

U svibnju 2018. godine, Golešić je gostovala na ZŠEM-u gdje je održala predavanje, a tom smo prigodom s njom porazgovarali i o povezanost serije "Seks i grad", protagonistice Carrie Bradshaw te Jimmy Choo cipela.

- Cipele su dijelom zbog serije i postale “ikoničke”. Mnogi su se s brendom upoznali baš u seriji i time su postale dio povijesti. Ipak, danas se okreću mlađoj populaciji te traže odgovor na pitanje što će novijim generacijama doći na mjesto "Seksa i grada" - rekla je tada u razgovoru za Večernji list. Osvrnula se i na plagijate, problem s kojim se susreću brojni brendovi, rekavši kako na njih gledaju kao na vrstu komplimenta. Pritom im je najvažnije da potrošači znaju prepoznati kad je riječ o originalu, a kad o kopiji.

Tanyja nam je tada otkrila kako nikad nije radila samo zbog plaće, već se uvijek isticala idejama, a bogatu karijeru može zahvaliti i ljubavi prema modi za koju "krivi" majku za koju je tada rekla da ju je uvijek gledala sređenu, a opisuje ju kao najveću mentoricu, poticaj u životu i osobu koja joj je izgradila samopouzdanje. 

Kad je riječ o Tanyjinim hrvatskim korijenima, njezini su roditelji rođeni u Zagrebu, ali su preselili u Kanadu, gdje je i rođena. Oduševljena je hrvatskim ljepotama i ne krije koliko voli dolaziti u Hrvatsku na odmor. Tada je rekla:

- Dolazim svake godine. Žao mi je što ne postoji direktna povezanost s New Yorkom, u kojem živim.

Iva Jerković, studentica i predvodnica Zagrebačkih mažoretkinja, nova je zvijezda naslovnice Diva magazina, koji na kioscima možete potražiti uz Večernji list u subotu, 13. veljače.

Osvojio nas je stil divnih sestara: 'Iako živimo odvojeno, često razmjenjujemo garderobu. Oduvijek, uvijek i zauvijek.'
Ovakve čizme na zagrebačkoj špici još nismo vidjeli! Domaćoj dizajnerici pristaju genijalno
Zašto za ovo nismo znali ranije? Super TikTok trik za nanošenje korektora koji pruža 'face-lift' efekt
Dugo nismo vidjeli ovako elegantnu kombinaciju: Ova dama savršeno nosi bijelu i bež u zimskim danima

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".