Urban Watch, hrvatski brend koji osvaja

Priču o Urban Watchu donosi novi broj Dive uz koji u paketu s Večernjim listom za samo 12 kuna poklanjamo fantastičnu grafiku modne ilustratorice Maye Beus čija izložba traje u City Centeru one povodom proslave 10. rođendana centra... Također, u sutrašnjoj Divi potražite kupon za kuhinju iz snova.
Vidi originalni članak

Ručni satovi Urban Watch do sad su našli svoje vlasnike u više od 80 država svijeta. Velik uspjeh s obzirom da dolaze iz "male" Hrvatske. 

Iza brenda stoji bračni par Antonija i Ivan Petrović koji su odradili dizajn satova i pakiranja, vizualni identitet brenda, web-dizajn, marketing i sve ostalo što je bilo potrebno za uspješno poslovanje. Urban Watch nisu samo jednostavni pokazivači vremena već lijepi satovi vrhunske kvalitete i pouzdanosti s vlastitom osobnošću. Predmet koji se može zavoljeti i zbog izgleda, ne samo funkcionalnosti. Mehanizme koji pokreću satove Urban Watch proizvodi tvornica u Japanu koja ima tradiciju od 1930. godine. Narukvice i pakiranje od kože proizvode obrtnici u Hrvatskoj, a satovi su napravljeni od nehrđajućeg čelika i sastavljaju se u skladu s najvišim svjetskim standardima.

Marketinški mudro Urban Watch okrenuo se blogerskoj zajednici i društvenim mrežama. Na taj su način ni iz čega uspjeli stvoriti brend koji je prepoznatljiv i među svjetskim fashionisticama. Dizajnom, kvalitetom i pristupačnim cijenama uspjeli su osvojiti i svjetsko tržište

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".