- Otkada znam za sebe, pomisao na ljeto je ujedno pomisao na otok Vis i uživanje u tom prekrasnom ambijentu koji mi pruža posebnu bezbrižnost, lakoću i relaksaciju. Tavan stare obiteljske kuće je za mene oduvijek predstavljao pravo bogatsvo, prozor u neka prošla vremena te vječnu inspiraciju. Najviše me fascinirala starinska odjeća i osjećaj ugode koji je mojoj koži pružao lan i pamuk pa sam pronašla načina da jednu vintage noninu spavaćicu isfuram danas. Obožavam takve kvalitetne i jednostavne komade koje mogu nositi cijeli dan, ujutro na kavu a navečer uz nakit i cipele u izlazak - govori Dinka Tomić, vlasnica brenda Never Not Ready.
Objašnjava kako takve komade na našem tržištu nije baš pronalazila u kvalitetnoj izvedbi pa je počela šivati sama, kupila šivaću mašinu i odradila tečaj šivanja. Kad god bi sašila neku jednostavnu majicu ili haljinu to bi bilo primjećeno, vrlo brzo je shvatila da želi pokrenuti vlastiti brend.
- Moj cilj je bio kreirati kvalitetne, prozračne, jednostavne i nosive komade kojima svaka žena može dati svoj final touch te ih nositi od jutra do mraka. Naglasak stavlja na promišljenost u proizvodnji koja se u potpunosti odvija u Hrvatskoj te su kolekcije malih serija bez viškova i otpada. Komadi su šivani kvalitetno i od kvalitetnih materijala a dolaze u eko-pakiranju bez plastike - pojašnjava.
- Osjećaj prozračnosti, prirodnosti, jednostavnosti, suptilnosti i još mnoge koji su meni pružali ti nonini starinski komadi sam pokušala prenjeti na vlastitu kolekciju što je bio pravi izazov i čast. Jedan od tih osjećaja je inspirirao ime brenda, osjećaj da sam uvijek spremna i sređena - zaključila je vlasnica brenda.