Unikatni modni dodaci koji osvajaju na prvu: Vsanjarka mali je brend koji nudi ručno izvezene komade

Iza ovog brenda stoji Katarina Golubić, koja je svoju ljubav prema vezenju pretočila u Vječnu Sanjarku, poznatu i kao @vsanjarka na Instagramu.
Vidi originalni članak

Unikatni i personalizirani modni dodaci daju poseban štih svakom outfitu, a kad dolaze iz domaćih radionica, pravljeni sa srcem i dušom, njihova vrijednost raste. Mali dizajneri s domaćom adresom sve više osvajaju naša srca, a jedan od njih koji već dugo privlači pažnju jest Vsanjarka, brend specijaliziran za ručno vezenje unikatnih motiva.

Iza ovog brenda stoji Katarina Golubić, koja je svoju ljubav prema vezenju pretočila u Vječnu Sanjarku, poznatu i kao @vsanjarka na Instagramu. Katarina, magistra primarnog obrazovanja i majka dvoje djece, kroz Vsanjarku izrađuje unikatne odjevne komade i dodatke koji oduševljavaju svojom kvalitetom i estetikom.

– Moje ime je Katarina Golubić, po struci sam magistra primarnog obrazovanja te full time mama dvoje predivne djece. Stojim iza imena Vječna Sanjarka te sam osnivač malenog brenda VSanjarka. Živim u Okuju, kod Velike Gorice gdje sam se udala no u srcu sam brežanka iz malenog mjesta Kravarsko – ispričala nam je simpatična vlasnica.

Priča o Sanjarka majicama nastala je u želji da nosi onaj odjevni komad odjeće u kojem se osjeća najudobnije,  a koji je već naraštajima vječan, obična bijela majica. No, ako je obično ne mora biti i dosadno, zar ne? 

– S majicama je sve počelo, udobnost i kvaliteta je ono što je danas u fast fashion modi teško naći tako da sam čvrsto odlučila upustiti se u tu priču. Inspiraciju sam pronašla  u starim narodnim nošnjama Turopoljskog kraja koje su bile ukrašavane ručno vezenim motivima cvijeća, a kako me je baka učila vezenju kao malenu djevojčicu odlučila sam dati priliku toj drevnoj tehnici koja je danas sve više popularna. No veliku zaslugu u inspiraciji moram dati i cvjetnim vrtovima koji me okružuju te glazbi 50- ih i 60-ih – objasnila nam je Katarina.

Ime VSanjarka veoma je poetično i sjajan izbor za unikatan brend, a Katarina nam je objasnila kako je do njega došla:

– Svi veliki umjetnici sanjali su o onome što žele stvoriti. Sve ono čemu se danas divimo u Galerijama, u arhitekturi, u izumima nekad je bio samo nečiji san. U snovima nikad nije dosadno, uvijek se nešto kreira i zbog toga je ime brenda VSanjarka što je skraćeno od Vječna Sanjarka. Filozofija  brenda temelji se na unikatnosti i ženstvenosti gdje svaki ručno vezeni komad odjeće prikazuje estetiku osobe koja ga nosi. –

S vezenjem je započela krajem 2019. i trebalo joj je oko 3-4 mjeseca da izuči neke tehnike, no svakim projektom sve joj je bolje išlo. 

– Nažalost u to vrijeme nisam mogla pohađati neke radionice pa sam samouko vježbala. Pogreškom i pokušajem je bilo najčešće ili nekim online tutorijalom, ali svaki dan se uči i evo već 5 godina vježbam i radim na što boljoj tehnici što se vidi i u mojim radovima. Mislim da su moje prijateljice pravi svjedoci tome jer su bile moji prvi  pokusni kunići – otkrila je.

Njezin je stil prepoznatljiv po cvjetnom vezu te našim izrekama i motivacijskim porukama pa uglavnom klijenti takve motive i traže. Najčešće to budi inicijali imena u cvjetnom vezu ili citat omiljene Oliverove pjesme ili uzrečice iz naših krajeva. Posebno bi istaknula kombinaciju veza i boja za tkaninu jer na taj način voli ukrašavati traper jakne. 

Njeni ručno vezeni komadi odjeće prikazuju estetiku osobe koja ih nosi, a svaki dizajn nosi svoju jedinstvenu priču. Inspiraciju za svoje radove često traži u svijetu oko sebe, ali i osobama koje ju okružuju:

– U današnjem vremenu prebrzog hoda, užurbane i kaotične svakodnevice, nastojim osvijestiti sebe, a i druge koje su to zapravo male i važne stvari koje ćemo kasnije pamtiti. Upravo zbog toga inspiraciju tražim u svijetu oko sebe, svojoj obitelji, prijateljima i onome što volim kao što su glazba, cvijeće, knjige, filmovi i mjesta jer iz te ljubavi uvijek nastaju nove kreacije koje imaju svoje značenje. –

Stvaranje jednog vezenog komada odjeće zahtijeva pažljiv i predan rad. Katarina opisuje proces kao opuštajući, ali izazovan, jer uključuje nekoliko faza.

– Kada govorimo o trajanju s mojim iskustvom u vezu, vrijeme potrebno za izvedbu unikatnog komada  je minimalno 2 dana do čak mjesec dana ako ne i više. Prvobitna ideja u prvoj fazi rada kod crtanja nikad ne završi potpuno onako kako sam nacrtala u početku već si ostavljam prostora za kreativu tijekom samog procesa. U drugoj fazi slijedi biranje boja konca i tehnika  te na kraju u trećoj sam vez i izrada. Na vrijeme izrade utječe i moja mogućnost sjedenja, naime  od 2 sata do 4 sata u istom položaju dodatno produljuje vrijeme izrade jer je naporno sjediti u istom položaju nekoliko sati. Zvuči jednostavno, ali ipak je  zahtjevan proces koji oduzima puno vremena ako želite da sve bude precizno i onako kako je klijent zamislio, ali pruža jednu skladnosti i smirenje jer se radi polako – ispričala je.

Katarina ima nekoliko omiljenih komada koje je izradila, ali jedan joj je posebno drag. Riječ je o vezenim motivima ljenjivca i tigra koje je izradila za bračni par odgojitelja.

– Teško je izdvojiti samo jedan kad se zaista s nečijim pričama iza tih radova povežeš, ali ovom prilikom bih izdvojila rad koji sam radila prije par godina jednom bračnom paru odgojitelja, a u pitanju je bio ljenjivac i tigar. Bilo mi je zanimljivo kako su spojili posao i ono što vole, a to je rad s djecom. Još mi je više bilo drago pri srcu kada  su se nedavno javili da  su dobili  prinovu u svojoj obitelji te žele da im napravim još jednu životinju, ali ovaj put na bodi za bebe. U pitanju je bio lav. Iznimno me obradovalo to što cijeli jedan naraštaj ima moj mali brend u svojoj kolekciji – prisjetila se Katarina.

Planovi za budućnost brenda razvijaju se polako, trenutno Katarina radi na ruksacima s vezom, ali ima i još nekoliko ideja za svoj brend:

– Planove slažem malo po malo kao i svaki Sanjar, san po san. Trenutno radim na ruksacima s vezom, a nadam se da ću uspjeti šivati i svoje odjevne komade kako bi bili potpuno lice Vsanjarka brenda. Tko zna koja će mi još ideja pasti na pamet – otkrila nam je.

Lepršava bijela haljina i efektna torba super su spoj, a zgodna ekonomistica savršeno ga nosi
Prodaja Ozempica raste, a trgovine uvode novitete za borbu protiv nuspojava kontroverznog lijeka za mršavljenje
Kako ekstremne vrućine mijenjaju našu omiljenu modnu scenu - nove kolekcije sklone su prozirnim efektima

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".