U novoj kampanji Answear pokazuje kako se suprotnosti doista privlače

Premium modna platforma u kampanji proljeće/ljeto 2025 spaja nespojive brandove: adidas i Patriziu Pepe, BOSS i Birkenstock te AllSaints i Pinko
Vidi originalni članak

U novoj proljetno/ljetnoj kampanji za 2025., multi-brand online trgovina Answear hrabro spaja vrhunske, ali i kontrastne modne marke pokazujući da se očite suprotnosti mogu odlično nadopunjavati. „Odjeni život ljudima koje voliš“ nastavak je postojeće kreativne platforme i prikazuje kako ljudi bliski nama oblikuju naše modne odabire i potiču nas na hrabre, neuobičajene modne kombinacije. 

Premium modne marke u neočekivanim kombinacijama 
U središtu nove kampanje nalazi se pažljivo odabrani portfelj premium brendova, uključujući adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe i Pinko. Answear na jedinstveni način spaja ove brendove u kontrastne parove, pokazujući kako se naizgled teško povezivi stilovi mogu pretvoriti u odlične modne kombinacije. U kampanji je, između ostalog, prikazano neočekivano spajanje sportskog Adidasa s elegantnom Patriziom Pepe te sofisticiranog Pinka s rock brendom AllSaints. 

„Odnosi koje gradimo s našim partnerima, prijateljima i kolegama inspiriraju nas na eksperimentiranje s osobnim stilom. U novoj kampanji želimo potaknuti naše potrošače da crpe inspiraciju iz različitih estetika i hrabro kombiniraju elemente koji odražavaju njihovu osobnost“, izjavila je Marta Sawicka, direktorica imidž marketinga u Answear.com te dodala: „Naš portfelj premium brendova savršeno ilustrira raznolikost stilova i DNK pojedinih brendova, dok istovremeno pokazuje kako oni mogu savršeno funkcionirati zajedno.“ 

Novo izdanje kampanje „Odjeni život dragocjenim stvarima“ 
Strategiju kampanje i njeno stvaranje pripremila je agencija Saatchi & Saatchi Poljska, koja je razvila koncept kampanje temeljen na provokativnim pitanjima o potencijalu spajanja naizgled kontrastnih stilova i brendova. Kampanja je realizirana na slikovitim lokacijama u Južnoj Africi, gdje su zadivljujuće planine, intenzivne boje i prirodno svjetlo pružili savršen ambijent za priče o odnosima i eksperimentiranju sa stilom. Reklamne spotove režirao je britanski redatelj Danny Sangra, poznat po suradnji s prestižnim brendovima poput Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga i Ermenegildo Zegna, a fotografije je snimio američki kamerman, dobitnik Emmy nagrade, Sean Conaty.  

Novo izdanje kampanje „Odjeni život dragocjenim stvarima“ poziva na slavlje jedinstvenih trenutaka i odnosa kroz modu, postavljajući intrigantna pitanja: „Može li se adidas zaljubiti u Patriziu Pepe?“, „Može li se Pinko sprijateljiti s AllSaints?“ i „Mogu li se BOSS i Birkenstock pomiriti?“. Answear još jednom dokazuje da nije samo platforma za kupovinu, već i izvor inspiracije i hrabrosti za samoizražavanje kroz stil, nastavljajući filozofiju brenda započetu u jesen 2024. prema kojoj moda nosi emocije, uspomene i vrijednosti. 

Strast za nakitom: Skulpturalni oblici, ekscentrični biseri, simbolika moći i povratak zlata u punom sjaju
Veliki šoping vodič: 25 modela suknja do 50 eura koje nosimo ovih dana
Na jedno mjesto izdvajamo top 10 vodootpornih maskara svih vremena

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".