U novoj proljetno/ljetnoj kampanji za 2025., multi-brand online trgovina Answear hrabro spaja vrhunske, ali i kontrastne modne marke pokazujući da se očite suprotnosti mogu odlično nadopunjavati. „Odjeni život ljudima koje voliš“ nastavak je postojeće kreativne platforme i prikazuje kako ljudi bliski nama oblikuju naše modne odabire i potiču nas na hrabre, neuobičajene modne kombinacije.
Premium modne marke u neočekivanim kombinacijama
U središtu nove kampanje nalazi se pažljivo odabrani portfelj premium brendova, uključujući adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe i Pinko. Answear na jedinstveni način spaja ove brendove u kontrastne parove, pokazujući kako se naizgled teško povezivi stilovi mogu pretvoriti u odlične modne kombinacije. U kampanji je, između ostalog, prikazano neočekivano spajanje sportskog Adidasa s elegantnom Patriziom Pepe te sofisticiranog Pinka s rock brendom AllSaints.
„Odnosi koje gradimo s našim partnerima, prijateljima i kolegama inspiriraju nas na eksperimentiranje s osobnim stilom. U novoj kampanji želimo potaknuti naše potrošače da crpe inspiraciju iz različitih estetika i hrabro kombiniraju elemente koji odražavaju njihovu osobnost“, izjavila je Marta Sawicka, direktorica imidž marketinga u Answear.com te dodala: „Naš portfelj premium brendova savršeno ilustrira raznolikost stilova i DNK pojedinih brendova, dok istovremeno pokazuje kako oni mogu savršeno funkcionirati zajedno.“
Novo izdanje kampanje „Odjeni život dragocjenim stvarima“
Strategiju kampanje i njeno stvaranje pripremila je agencija Saatchi & Saatchi Poljska, koja je razvila koncept kampanje temeljen na provokativnim pitanjima o potencijalu spajanja naizgled kontrastnih stilova i brendova. Kampanja je realizirana na slikovitim lokacijama u Južnoj Africi, gdje su zadivljujuće planine, intenzivne boje i prirodno svjetlo pružili savršen ambijent za priče o odnosima i eksperimentiranju sa stilom. Reklamne spotove režirao je britanski redatelj Danny Sangra, poznat po suradnji s prestižnim brendovima poput Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga i Ermenegildo Zegna, a fotografije je snimio američki kamerman, dobitnik Emmy nagrade, Sean Conaty.
Novo izdanje kampanje „Odjeni život dragocjenim stvarima“ poziva na slavlje jedinstvenih trenutaka i odnosa kroz modu, postavljajući intrigantna pitanja: „Može li se adidas zaljubiti u Patriziu Pepe?“, „Može li se Pinko sprijateljiti s AllSaints?“ i „Mogu li se BOSS i Birkenstock pomiriti?“. Answear još jednom dokazuje da nije samo platforma za kupovinu, već i izvor inspiracije i hrabrosti za samoizražavanje kroz stil, nastavljajući filozofiju brenda započetu u jesen 2024. prema kojoj moda nosi emocije, uspomene i vrijednosti.