Revija Giorgija Armanija održana u ožujku bez publike bila je jedna od posljednjih održanih fizičkih revija na Tjednima mode, nakon čega je uslijedila karantena. Revije su se preselile u digitalni svijet i nove smo kolekcije pratili online.
Ipak, Danci su Tjedan mode u Kopenhagenu odlučili održati na način kako su se revije održavale prije koronakrize, odnosno nove kolekcije predstaviti na pravim, fizičkim revijama. Danas je zadnji dan Tjedna mode u Kopenhagenu koji se održavao od 10. do 12. kolovoza, a Cecilie Thorsmark, izvršna direktorica Tjedna mode u Kopenhagenu, izjavila je da je veseli što će se Tjedan mode u danskoj prijestolnici održati u isto vijeme kao i prijašnjih godina, ali uz pojačane mjere opreza.
Također, treba napomenuti kako će dio dizajnera revije ipak održati digitalno, a svaka je modna kuća mogla sama odlučiti hoće li nove kolekcije predstaviti virtualno ili uživo, na otvorenom. Kako piše Forbes, Tjedan mode u Kopenhagenu poseban je i po tome što je Thorsmark odlučila uspostaviti trogodišnji plan za održivost i napraviti checklist kojeg će se svi dizajneri morati držati, a prema kojem će se od njih zahtijevati da povećaju svoju etičku i ekološku praksu i procese. Ideja je prvi put predstavljena u siječnju 2020., a neće postati obvezujuća sve do 2023. godine. Ipak, brendovi se sve više drže propisanih standarda. Tjedan mode u Kopenhagenu predstavio je i listu sa 17 točaka za održivost koje zahtijevaju minimalnu razinu osvještenosti i održivosti.
Jedan od brendova koji je novu kolekciju predstavio uživo je i Ganni, brend kojeg se može proglasiti vladarem ulične mode u Kopenhagenu jer ga fashionistice jednostavno obožavaju. Dankinje su definitivno najbolje ambasadorice ovog cool brenda, a svaka od njih zna kako isfurati lepršave wrap haljine, bluze sa statement ovratnicima, pletivo i kožne komade, a da pritom ostane autentična i ima vlastiti stilski potpis.