Tko su tri žene koje stoje iza fantastične Varteksove nove kolekcije?

Martina Vrdoljak Ranilović, Evelin Zaplatić i Renata Kuhar Krsnik tri su dame koje su zaslužne za predivnu novu kolekciju
Vidi originalni članak

Na kraju sjajne modne revije Varteksa na Bipa Fashion.hr-u na pistu su izišle tri žene. Većina uzvanika prepoznala je odmah dizajnericu Martinu Vrdoljak Ranilović koja je iz modnog brenda I-gle otišla u varaždinsku tvrtku, no tko su ostale dvije žene?

Na pistu su s njom izišle Varaždinka Evelin Zaplatić, dizajnerica ženske kolekcije, i Renata Kuhar Krsnik, dizajnerica muške kolekcije koja svaki dan na posao u Varaždin putuje iz Krapine.

– Obje su već desetak godina u Varteksu na tim pozicijama. Preživjele su sve moguće krize i padove Varteksa, nastojale davati maksimum i isporučivati najbolji mogući proizvod čak i u uvjetima kad su im resursi bili minimalni, a tretman nikakav. Odlične su kolegice i još bolje osobe. Jako se dobro nadopunjavamo i bile su mi od iznimne pomoći u prvim trenucima dolaska u ovaj ogromni sustav. No, ni danas bez njih ne bih mogla ništa. Realno, ne postoji dobar ili uspješan kreativni direktor ili glavni dizajner, svejedno, koji nema odlične i vrhunske suradnike čija ih energija gura naprijed i daje poticaj cijelom timu da bude što bolji. I inače imam jako dobar tim, svaki član tog tima je maksimalno posvećen poslu, odlično se slažemo i doista sam sretna što su me prihvatili – kaže modna dizajnerica i kreativna direktorica Varteksa M. Vrdoljak Ranilović.

Evelin Zaplatić je u Varteksu već 20 godina.

– Završila sam Tekstilno-tehnološki fakultet i 2000. godine prijavila se u Varteks za pripravnicu. Primljena sam u dizajn tkanina, a nakon četiri-pet godina u dizajn, gdje sam i danas. Bilo je puno teških trenutaka, uspona i padova, pitanja hoće li tvrtka uopće preživjeti i zašto uopće idemo na posao.

– No, to je sad sve iza nas, ovo je novi uzlet, nova energija i novi ciljevi. Revija je dočarala da Varteks nisu samo klasična crna odijela i kostimi, već prava modna priča – sretno priča.

Pozitivnim komentarima o reviji zadovoljna je i njezina kolegica Renata Kuhar Krsnik koja je u Varteksu deset godina. Četrnaest je godina nakon fakulteta radila u jednoj tvrtki ženske konfekcije kad je naišla na natječaj za radno mjesto u Varteksu. Odlučila se odmah jer je Varteks, kaže, uvijek bio i ostao broj jedan. Od početka je u dizajnu, prvih pet godina u ženskom, a potom u muškom, koji ju je iznenadio mogućnostima.

– Srećom, bila sam okružena muškarcima koji vole modu, tako da su mi bile otvorene oči. Naravno, dio kupaca smatra da im odijelo treba samo za vjenčanje i sprovode, no ima puno muškaraca koji mušku modu doživljavaju drukčije. Nema tu toliko dezena i šarenila kao u ženskoj modi, ali je zato jako bitan izbor tkanina i kroj koji mora biti savršen. Muška moda nisu samo odijela, nego i sakoi u kombinaciji s primjerice džinsom, detalji poput džepnih maramica i kravata, košulje... – kaže dizajnerica, koja voli vidjeti muškarce u odijelima i tenisicama, a taj stil se sve više nosi i na crvenom tepihu.

Dizajnerski tim Varteksa na čelu s kreativnom direktoricom kao statusni simbol brenda predstavio je kolekciju kaputa izrađenih od visokokvalitetnih materijala, a posebu pažnju privukla su muška i ženska odijela novih krojeva. Govoreći o inspiraciji za kolekciju, M. Vrdoljak Ranilović napominje da je nastala iz potrebe da definira što je to Varteksov brend:

– Činilo mi se da je svijest o njegovu značaju “zamućena”. Mislim da je u ovoj fazi prije svega neophodno ustanoviti što je to Varteksov DNK, dati mu prepoznatljivost, čvrstinu i dignitet.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".