Neka stara, ali i neka nova imena: Tko su najbolje odjeveni u godini koju polako ostavljamo iza sebe?

Pandemija je promijenila navike, skrenula pozornost s crvenih tepiha na društvenu odgovornost i politički angažman, pomoć zajednici, a sve je to utjecalo i na modne trendove i najbolje odjevene osobe
Vidi originalni članak

Ova godina definitivno nije bila još jedna u nizu modnih godina o kojima će se pričati. Turbulentne promjene i nepredvidljivi trendovi potresali su nas iz dana u dan, mjeseca u mjesec – a znamo svi da je ova godina zapravo trajala nekoliko godina s obzirom na to da smo većinu vremena proveli u toplini vlastitog doma. Pandemija nije samo transformirala modu već na neki način i naše želje i potrebe.

Odlučili smo biti socijalno aktivniji pa smo tako podržavali brendove koji javno podupiru #blacklivesmatter, a u godini američkih izbora jedva smo dočekali ogrlicu Michelle Obama na kojoj je jasno i glasno pisalo VOTE. Da, preživjeli smo bez crvenih tepiha – a sve što imamo pokazivali smo na društvenim mrežama.

Pa na neki način „očajni“ od silnog boravka doma, pokrenuli smo #pillowchallenge i time učinili uslugu poznatim brendovima da lansiraju još remenja. Da, oni uvijek pronađu način kako profitirati, bez brige. Vintage i second hand su i ove godine samo proširili klub obožavatelja, nastavili smo hodati čvrsto po zemlji i zapravo tek u ovoj godini počeli živjeti sve one poruke o preživljavanju kojima smo se često ponosili na našim odjevnim predmetima.

Maska je postala najprodavaniji i najtraženiji „modni“ dodatak, a bok uz njoj provukla se i trenirka čija je potražnja porasla za više od 100%. U ovoj ludoj godini, moda je postala i pomalo mistična pa smo tako ponosno nosili i majice s horoskopskim znakovima. Met Gala doživjela je svoje online izdanje zahvaljujući trendu koji je pokrenuo Vogu, a Instagram je preplavio #MetGalaChallenge.

Zahvaljujući tom hashtagu mnogi su objavljivali kako bi se oni odjenuli za ovaj najvažniji modni događaj godine. Televizijske serije dale su svoj obol situaciji pa je zahvaljujući Emily in Paris prodaja Kangol bucket šešira porasla rapidno, a zbog Michaela Jordana i dokumentarnog filma u produkciji Netflixa ponovno je porasla prodaja Nike Air tenisica i općenito košarkaške mode.

Naslovnicu Sports Illustrateda prvi put je krasio/la transrodni model Valentina Sampaio, a ono što se posebno transformiralo ove godine je gender neutral moda. Tu lavinu je pokrenuo Gucci MX, Converse, ali i Beyoncé sa svojom linijom Ivy Park za Adidas. Upravo taj trend očekuju da će naveliko zaživjeti u 2021. godini. No, najutjecajnije zvijezde zbog kojih smo kupovali i guglali ove godine, ali i kopirali stil redom su:

Harry Styles

Baš zbog njega u 2020. guglali smo i lubenice a za sve je kriv njegov hit „Watermelon Sugar“. No, nije to jedina stvar koju je Harry pokrenuo. Uz to što je proglašen najstylish osobom 2020. godine, 26-godišnji pjevač prvi je muškarac koji se u 127 godina dugoj povijesti magazina Vogue pojavio na naslovnici. – Odjeća je tu za zabavu, eksperimente i igru s njom. – Kad zaboravite da postoji odjeća za muškarce i postoji odjeća za žene, kad uklonite sve barijere, otvarate cijelu jednu arenu u kojoj se možete igrati – rekao je Harry čija je modna era vladavine očito tek počela. 

Beyonce

Svaka godina je njezina godina, a u ovoj neki su trljali ruke zbog njezina odabira! Nakon što se pojavila u trikou s detaljima polumjeseca s potpisom Marine Serre, pretraga za ovom francuskom dizajnericom skočila je za nevjerojatnih 426 posto. 

Kim Namjoon

K-Pop i dalje vlada svjetskim top-listama! Nakon što je najpoznatiji član korejskog pop benda BTS snimljen u bijeloj dolčeviti s jaknom iste boje, potražnja za sličnim komadima narasla je za nevjerojatnih 67 posto, a zahvaljujući Gucci kravati, poznati talijanski brend povećao je prodaju istih za 28%.

Alexandria Ocasio-Cortez

Govor koji je ova američka političarka održala na temu seksizma u Kongresu rezultirao je time da je crveno odijelo koje je nosila doslovno planulo. Na taj način smo samo potvrdili ono što već odavno znamo – političari imaju itekakav utjecaj na modu.

Travis Scott

Otac malene Stormi koju je dobio u vezi s Kylie Jenner, američki reper u ovoj je godini dogovorio suradnju s poznatim sportskim brendom Nike i na taj način im osigurao rast prodaje za 128%. A kao da mu to nije dovoljno, kumovao je i porastu prodaje McDonald’s burgera Cactus Jack kojeg je na jedan način i osmislio.

Paul Mescal

Glumac iz najnovije BBC tv-opsesije Normal People, Irac Paul Mescal popularizirao je kratke hlačice zbog kojih je njihova prodaja skočila, ali i tanki lančić oko vrata koji čak ima i vlastiti Instagram profil.

Lizzo

Snimila je pjesmu s Rihannom, a pojavila se i na naslovnici Voguea. Lizzo, tj. Melissa Jefferson, prava je girl power žena! Ove godine nastupala je na Savage x Fenty eventu i na taj način povećala  potražnju za plavim donjim rubljem za nevjerojatnih 96%.

Charli D'Amelio

Tik Tok zvijezda je ove godine posjetila Pradin show u Milanu i doslovno kumovala tome da se mala roza torbica koju je nosila zavoli u sekundi. Statistički gledano, posjet Pradinim stranicama povećao se za 90% u roku 24 sata. To zapravo i ne čudi jer na društvenim mrežama je prati više od 70 milijuna ljudi pa tako kada se pojavi u crop topu – znamo što će se nositi sljedeće sezone!

Kate Middleton

Zahvaljujući samo jednom Zoom javljanju u program BBC-ja, vojvotkinja od Cambridgea zaludjela je svijet do te mjere da je majica s breton prugicama koju je nosila tom prigodom rasprodana u sekundi! Njezin modni stil s godinama je postao toliko istančan da vrlo rijetko griješi s odabirom odjeće, obuće i modnih dodataka.

Chiara Ferragni

Talijanka koja je zahvaljujući upornosti te pohađanju svih važnih i manje važnih događanja diljem svijeta postala svojevrsna modna ikona. U prijevodu rečeno, prava it djevojka novog milenija. Dobar nos za biznis upecao joj je i vizualno atraktivnog repera Fedeza! Njihova ljubavna bajka na prvu je zaludjela čitavu Europu, a onda je rezultirala megavjenčanjem, ubrzo i njihovim nasljednikom Leom – s kojim u paru, barem na Instagramu, djeluju doista idilično! A sada su još u iščekivanju i svoje  prve kćeri. Zbog suradnje s brendom Champion – Chiara je kumovala tome da se online potraga za navedenim brendom poveća za nevjerojatnih 108%. A uz to pridonijela je i popularnosti krznenih papuča LV i kućne haljine Versace.

Doris Vukšić doktorica je komunikacijskih znanosti koja radi na promociji hrvatskih inovatora i startupova te zvijezda naslovnice Dive za prosinac  Što nam je sve ispričala, pročitajte u subotu u Divi, ekskluzivno uz Večernji list  

 

Superžena koja stiže baš sve: Nije mi teško non-stop raditi, ali vikend je za moju obitelj
Na listi želja: Možda ništa od velikog dočeka, ali to nije razlog da se ne razveselite novim blještavim parom cipela
 

Traperice i čizme do koljena ili suknja i gležnjače? Outfiti stajliš frendica su odlični i ne možemo im pronaći zamjerku
Ona je prava majstorica spajanja uzoraka! Ovakav se spoj ne bi svatko usudio nositi, no zgodnoj vizažistici stoji savršeno

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".