Kad su prije nekoliko godina buce postale popularna zimska obuća i u uličnoj modi, Inuikii je postao jedan od najtraženijih brendova. Obožavaju ga fashionistice diljem svijeta, a švicarski je brend stekao popularnost čak i u kraljevskim krugovima pa je i švedska prijestolonasljednica Victoria viđena u njima.
Viđamo ih i u domaćoj uličnoj modi, a hit su i na Instagramu, gdje ljubiteljice mode svoje zimske stajlinge nadopunjuju upravo Inuikii čizmama.
Cinzia Maag, osnivačica brenda, prokomentirala je hype oko Inuikii čizama koji vlada među trendseterima i influencerima te je rekla kako je zadovoljna što je ta popularnost nastala zbog istinske ljubavi prema njihovim proizvodima jer nikad nisu plaćali za influencerski marketing, piše Vogue Scandinavia. Partnerica u brendu Nicole Nordin istaknula je Oliviju Palermo kao jednu od najvećih obožavateljica koja brend prati iz sezone u sezonu. Tako je Nordin u ožujku ove godine izjavila kako je Palermo tada naručila 10 pari buca, što potvrđuje njezinu strast prema brendu.
Švedska modna poduzetnica uložila je u švicarski brend čizama sa svojim partnerom, profesionalnim hokejašem Peterom Forsbergom. Nordin je istaknula je to za njih bio sasvim logičan izbor jer su cijelo desetljeće radili s brojnim poznatim brendovima cipela pa su postali stručni za njih.
Forsberg i Nordin uključili su se u brend kojeg je 2013. osnovala talijanska dizajnerica Cinzia Maag sa svoja dva sina, Danilom i Alessiom. Prema obitelji Maag, ključ uspjeha brenda je u zajedničkom radu. Ističu kako su godinama radili na istom snu i razdradili svaki, i najmanji detalj. Rad s obitelj, kažu, znači da se posao događa 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
U fokusu brenda su sada već kultne čizme za koje kažu da su dio njihovog DNK. Opisuju ih kao model koji izražava individualnost i čizma je zapravo sve ono za što se i sami zalažu, kažu za Vogue Scandinavia jer su s jednim modelom uspjeli napraviti da se istovremeno i ističe i uklopi.
Vogue Scandinavia piše kako su ove čizme za snijeg inspirirane Inuitima s Grenlanda. U izradi se koriste organski i održivi materijali, a temeljna vrijednost koju obitelj Maag i Inuikii iznimno poštuju je inuitska briga za okoliš. U proizvodnji svake čizme, biraju lokalne organske materijale, lokacijski bližu proizvodnju i održiviji prijevoz, tako da koriste vlakove umjesto zrakoplova. Sporiji, održiviji ciklus temeljna je karakteristika brenda koji proizvodi, kako Nordin kaže, čizmu koja kupca prati kroz različita godišnja doba, od grada do planine.
Inuikii čizme za kupnju su dostupne na službenoj web stranici, ali i mnogim web shopovima koji dostavljaju u Hrvatsku - Farfetch, Karla, Answear, Sneaker Studio, Modivo, e-cipele, Best Secret... Cijene se, ovisno o modelu i trgovini u kojoj se prodaju, kreću od 1880 kn naviše. Veliki su hit i među Hrvaticama, što potvrđuju odjevne kombinacije u uličnoj modi, na društvenim mrežama, kao i brojni komentari na Facebooku i Instagramu u kojima se traže detalji o trendi Inuikii bucama.