Nekada rezervirani za uglađene starije dame, biseri su danas ponovno u fokusu modne scene, no ovoga puta u rukama mlađe, samosvjesne i modno osviještene publike. Na čelu te transformacije nalazi se japanska kuća Mikimoto, sinonim za savršenstvo kada je riječ o uzgojenim biserima. Od davne 1893., kada je osnivač Kokichi Mikimoto stvorio prvi uzgojeni biser na svijetu, brend je ostao predvodnik u svojoj niši. Iako se oslanja na bogatu baštinu, Mikimoto ne živi u prošlosti, već cijeni stalnu evoluciju kroz suvremeni dizajn i odvažne kreativne suradnje.
U posljednjih nekoliko godina Mikimoto se pozicionirao kao luksuzna modna kuća koja se ne boji inovacije. Suradnja iz 2020. s avangardnim brendom Comme des Garçons bila je prva u nizu iznenađujućih poteza, a rezultat je zanimljivi stilski hibrid elegancije i dekonstrukcije.
Slijedila je i suradnja s hollywoodskim brendom Chrome Hearts, čiji je prepoznatljivi rokerski štih dao biserima novi stilski okvir. Kolekcija je postala toliko tražena da se proda čim dođe u butik, objavio je brend.
“Suradnje s Chrome Hearts i Comme des Garçons strateški su koraci kojima smo željeli otvoriti vrata novim generacijama i donijeti svježinu u našu tradiciju”, ističe Yasuhiko Hashimoto, izvršni potpredsjednik tvrtke Mikimoto.
Najnoviji dragulj u kolekciji je Bow Charm, suvremena interpretacija klasičnog motiva mašne, izrađena od bisera, dijamanata i dragog kamenja. Linija se razvila u visoku kolekciju nakita nazvanu The Bows, u kojoj mašna postaje raskošna forma, od ogrlica koje nalikuju čipkastim slapovima do ukrasa obogaćenih šarenim kamenjem.
Iz ponude Notina izdvojili smo top 10 ruževa koje Hrvatice obožavaju:
Mikimotova definicija luksuza više ne podrazumijeva isključivo tradicionalne ogrlice i eleganciju rezerviranu za posebne prigode. Nova generacija kupaca traži personalizirane i nosive komade, nakit koji se može kombinirati svakodnevno i koji prelazi rodne granice.
Upravo zato Mikimoto sve više razvija unisex dizajn, prateći porast interesa za bisere među muškarcima. “Naši butici bilježe sve više muških kupaca, što potvrđuje da su biseri postali univerzalan simbol sofisticiranosti”, kaže Hashimoto.
Na tržištu poput singapurskog, koje je za brend od strateške važnosti, uočava se rast potražnje za nakitom koji priča osobnu priču, komadima koji se lako prilagođavaju različitim stilovima i prilikama, a da su ipak luksuzni. Kupci sve više kupuju nakit sami za sebe, a ne samo za posebne prigode.
Mikimoto ostaje vjeran svojoj osnovnoj filozofiji: njegovanju najviših standarda u proizvodnji uzgojenih bisera i ručnoj izradi nakita. No, istodobno širi granice stvaralaštva spajajući svoju stručnost s interesom za boje, drago kamenje i suvremenu estetiku. Kolekcije poput Bow Charm i M Signature ističu se kao najprepoznatljivije, a upravo njihova svestranost, profinjenost i individualni karakter osvajaju srca nove publike.
Za Mikimoto, izazovi ne leže u tržišnoj neizvjesnosti, već u kontinuiranoj potrebi za inovacijom unutar okvira koji su oblikovani više od stoljeća starom tradicijom. Taj balans između naslijeđa i suvremenosti, između klasike i eksperimenta, ono je što ovu japansku kuću i danas čini relevantnom u svijetu luksuznog nakita.
Divu Moments potražite na kioscima od 5. srpnja po cijeni od 7 eura. Na kioscima smo cijelo ljeto!