Šoping adresa kojoj ne odoljevamo

Pull&Bear otvara novu trgovinu...
Vidi originalni članak

Pull&Bear, mladi modni brand Inditex Grupacije, koji je ujedno i vlasnik brandova Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe, otvara novu trgovinu u trgovačkom centru Arena Centar u Zagrebu. Nova trgovina je površinom puno veća od prethodne te ju krasi najnoviji koncept. Najnovije Pull&Bear kolekcije ponuđene su u prostranoj trgovini površine od 570 četvornih metara. S otvaranjem ove trgovine brand prvi puta u Hrvatsku dovodi novi koncept. Do sada se u Hrvatskoj Pull&Bear trgovine mogu pronaći u Zagrebu, Zadru, Splitu i Osijeku. Također, od nedavno brand ima dostupnu i internetsku trgovinu.

Koncept trgovine koji predstavlja ova Pull&Bear trgovina je evolucija koncepta branda te je zadržao njegova karakteristična obilježja kao što su kultni surferski kombiji i veliki LED panoi. Rasvjeta, svjetlije palate boja i jednostavniji detalji značajke su novog koncepta trgovine koji kolekcije stavljaju u prvi plan.  Tradicionalne mediteranske teksture poput opeke, cigle i betonskih blokova postavljenih u dizajnu piramide dodali su prostoru toplinu. Namještaj trgovine izrađen je od crnogoričnog drveta i pluta te je prirodne boje. Prostor ima i stupove s pozadinskim osvjetljenjem koji povećava otvorenost, pod od bijelih mramornih pločica s crnim i žutim detaljima te parketa koji kombiniraju različite vrste drveta. Metalne rešetke na stropu daju indirektnu rasvjetu koja pridonosi toplini prostora dok direktna rasvjeta daje naglasak najbitnijoj stvari u trgovini-odjeći.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".