Na nedavno održanoj modnoj manifestaciji Cro A Porter, na originalnoj lokaciji u karting areni na Zagrebačkom velesajmu, svi su pričali o torbicama koje je, u sklopu svoje revije, predstavio mladi i kreativni brend Mandval.
Riječ je o novom brendu koji je lansirala “Mala radnja dizajna” iza koje stoje talentirani modni dizajneri Vjeko Mandić i Tomislav Grgić. Kolekcija je znakovito nazvana „Golden Eye“, a kako su nam sami kazali, namijenjena je za sezonu, proljeće/ljeto 2016. godine. Ako vas je ime podsjetilo na Jamesa Bonda, u pravu ste. Upravo je legendarni tajni agent 007 bio inspiracija za ovu kolekciju. No, koliko je on muževan, toliko su Mandval torbice ženstvene i po svemu stvorene za nježniji spol.
Ipak, u njihovoj liniji odjeće dominiraju muški odjevni elementi poput oversize košulja i kravata. Odjeća je izrađena od prirodnih tkanina, dok su torbe od kombinacije visokokvalitetne ekološke i prave kože te su ručno bojene, što definitno pridonosi statement dojmu. Kao i spomenuti serijal filmova, kolekcija obiluje gadgetima, a to su u ovom slučaju upravo unikatne torbe koje su nakon revije sve fashionistice poželjele pospremiti u svoje garderobe.
Tko ne bi volio biti Bondova djevojka?
Dolaze u cijeloj paleti boja, a ono što ih čini toliko posebnim definitivno je njihova forma. Dolaze u mnogo oblika, od kojih je najoriginalniji onaj u obliku šešira koji čini sjajnu optičku varku. Iako su iznimno nosive, sve su ukrašene raznim ornamentima poput šarenih kožnatih trokutića, atraktivnih zakovica, pa čak i nakita, lanaca i upečatljivih patentnih zatvarača. Namijenjene su svim ljubiteljicama mode, originalnog i promišljenog, pomalo ekstravagantnog dizajna.
Itekako mame poglede pa su rezervirane i za one koje se vole izdvojiti iz mase jer, što god odjenete uz njih, bit će u drugom planu. Još jedna velika prednost ovih neodoljivih, originalnih kožnatih bombica i šešira jest ta što savršeno funkcioniraju baš u svakoj prilici i baš u svako godišnje doba; od ljeta do zime, od odlaska na posao do crvenog tepiha. Uostalom, i ovoga puta slika govori tisuću riječi, pa – pokušajte im odoljeti ako možete. Nama se čini da je to nemoguće.