Savršen spoj mode i umjetnosti u ljetnoj kampanji branda KLISAB

Minimalizam, kao zaštitni znak ovog modnog branda, uvijek je prisutan kako u kolekciji, stylingu tako i u fotografijama, koje komuniciraju ključnu filozofiju branda
Vidi originalni članak

Poznati modni dvojac KLISAB snimio je vizuale za ljetnu kolekciju, koja je nedavno premijerno predstavljena u concept storeu Garderoba. Kolekcija koja je nastavak one proljetne, prikazane na tjednu mode Bipa FASHION.HR, savršena je za ljeto jer donosi komade opuštene forme koji spajaju slobodu pokreta i eleganciju. Naglasak je ovog puta na haljinama, a posebnost su tkanine koje su bojane ili ručno tretirane tako da su u pitanju uistinu unikatni komadi.

Minimalizam, kao zaštitni znak ovog modnog branda, uvijek je prisutan kako u kolekciji, stylingu tako i u fotografijama, koje komuniciraju ključnu filozofiju branda. Kao što, iz sezone u sezonu, modni znalci jedva čekaju vidjeti njihovu novu kolekciju, tako se uvijek s uzbuđenjem iščekuju i njihove kampanje jer dizajneri, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, uvijek iznenade svježim pristupom prezentaciji svoje modne vizije. Oni su uvijek intenzivno uključeni u cijeli proces nastanka kampanje, a inspiracija obično dolazi iz jednog od komada iz kolekcije.

Ovog je puta ta inspirativna vizija materijalizirana u fotografiji prozirne PVC torbe pune cvijeća. Fotografirana na nagom tijelu modela Ivane Vukušić, u crno-bijeloj tehnici, savršeno je istaknula nježnu i prirodnu, skrivenu ljepotu žene.

Nova kampanja donosi osvježenje i povratak korijenima fotografije kao umjetnosti te je u cijelosti fotografirana analogno čime je završni efekt još intenzivnija, jača i ekspresivnija fotografija s potpisom Petre Mrše, koja već sezonama odlično surađuje s dizajnerima. Prvi put KLISAB predstavlja fotografije rađene u crno/bijeloj tehnici snimane u studiju te ih vizualno stavlja u kontrast s fotografijama modela snimljenih u idiličnom prirodnom okruženju.

Rezultat su fotografije koje odišu nostalgijom i šalju poruku ženskog jedinstva i solidarnosti. Modeli iz agencije Talia model: Ivana Vukušić, Laura Bračun, Mia Matić i Mirna Bralić savršeno su se uklopile u ovu viziju. Za styling je zaslužna Ana Nikačević, za kosu Matej Tonković, dok je makeup djelo Petre Sever za Estée Lauder.

Ta nježna, a istovremeno snažna ženska energija koja isijava iz ovih vizuala u samoj je srži KLISAB branda. Njihova nova kolekcija dostupna je u zagrebačkom concept storeu Garderoba gdje će se od sljedeće sezone moći pronaći i komadi iz nove jesenske kolekcije.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".