Sandra Perković izgleda fantastično kao zaštitno lice posljednje Lei Lou kampanje

Najuspješnija svjetska atletičarka opet iznenadila
Vidi originalni članak

Kolike bi žene na svijetu potpisale da prije tridesetog rođendana postanu ono što je njoj pošlo za rukom. S dvadeset i osam godina Sandra Perković u svoju je biografiju u sportskom smislu upisala sve što se upisati dalo.

Dvostruka je olimpijska pobjednica i svjetska prvakinja, četverostruka europska, a sa šest uzastopnih Dijamantnih liga i najuspješnija atletičarka tog prestižnog natjecanja u povijesti. Uz sve to, dugogodišnja je ambasadorica brenda Lei Lou dizajnerice Aleksandre Dojčinović, čije kreacije odijeva u gotovo svim prilikama, pa izbor Sandre kao zaštitnog lica posljednje Lei Lou kampanje nikoga nije pretjerano iznenadio.

Lijepa sportašica zablistala je tako u, za nju, sasvim novoj ulozi i to modela za aktualnu ready-to-wear kolekciju koja je već dostupna u Lei Lou trgovinama i na web shopu www.leiloubyalex.com i pokazala kako je moda danas rezervirana za sve žene koje se u svojoj koži osjećaju sretno i zadovoljno.

Streetstyle editorijal zanimljiv je miks lepršavih haljinica s volančićima, glamuroznih večernjih toaleta i traperica u kombinaciji s pufnastim košuljama. Aleksandrine kreacije Sandrin su omiljeni izlet iz vlastite komfort zone športskih tajica i trenirki, pa danas i više nego uspješno balansira između romantičnih haljina i sandala, kao i onih uskih u kombinaciji s tenisicama, što je naša najveća atletičarka svih vremena sjajno uklopila u svoju estetiku, koja je, dakle, s jedne strane športsko elegantna, a s druge maksimalno senzualna.

U aktualnoj ready-to-wear kolekciji poseban je akcent stavljen na dodatke, ponajprije na trendi, mini, ‘bucket’ torbice kao hit sezone, kao i one klasičnog ‘kovčežić’ kroja, koje nikada ne izlaze iz mode. Navedena kolekcija tek je dio one za aktualno proljeće i ljeto, koja je također već neko vrijeme dostupna na Lei Lou web shopu, novoj omiljenoj domeni hrvatskih, ali i inozemnih trend setterica, budući da brend trenutno dostavlja u sve zemlje Europske Unije i SAD-a, kao i na prostor BiH i Srbije, što je za malo hrvatsko tržište svakako pohvalna novost.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".