Koliko ste spremni potrošiti na par japanki? 50 eura? 100? A što kažete na čak 790 eura? Upravo toliko košta model Dune luksuznog brenda The Row – i da, rasprodan je. Dok mnogi sumnjičavo podižu obrve, modni insajderi znaju: ovo nisu obične ljetne sandale, već statusni simbol minimalističke modne filozofije s potpisom sestara Olsen.
Brend The Row, koji su osnovale Mary-Kate i Ashley Olsen, već godinama njeguje estetiku "tihog luksuza" – modnog izraza koji ne vrišti logotipima, ali jasno signalizira ekskluzivnost onima koji znaju što gledaju. Njihov brend, lansiran 2006., poznat je po savršenim krojevima, luksuznim materijalima i estetici tihog luksuza. The Row ne nosi logotipe, ali nosi određenu poruku – if you know, you know. Nakon prošlogodišnjeg hita, Ginza sandala s platformom, ove sezone svi žele – Dune.
Na prvi pogled, Dune japanke djeluju gotovo skromno: crne pamučne trake, crveni gumeni potplat, silueta koja podsjeća na “dad” sandale iz ranih 2000-ih. No upravo u toj jednostavnosti leži tajna – sofisticiranost bez truda, modna verzija "manje je više" filozofije. Dostupne su u više boja, uključujući potpuno crnu i bež, ali crveno-crna verzija trenutno je najtraženija i praktički nemoguća za pronaći.
Na Lyst Indexu za drugo tromjesečje 2025., koji analizira podatke s globalnih modnih platformi, Dune je zauzela prvo mjesto kao najpopularniji proizvod. Lyst nije modna nagrada – on pokazuje stvarni interes i potražnju kupaca. A brojke ne lažu.
Za prosječnog promatrača, ove japanke možda ne izgledaju ni približno kao nešto vrijedno 800 eura. No modna elita zna: The Row je sinonim za luksuz za upućene. U doba kad se trendovi sve više kreću prema tihom, diskretnom luksuzu bez upadljivih logotipa, The Row nudi upravo ono što fashionisti žele – odjeću i dodatke koji govore jezikom stila, ne brendiranosti.
Zato nije čudno što Dune japanke već nose brojne slavne osobe, od Rosie Huntington-Whiteley do Sofie Richie i Emme Chamberlain. U kombinaciji s lanenom košuljom i oversized sunčanim naočalama, ove japanke postaju ultimativni ljetni power move.
Ako ste do sada smatrali da su japanke “brzopotezni” komad obuće, možda je vrijeme za modni reality check. The Row je još jednom pokazao da luksuz ne mora biti raskošan – dovoljan je savršen kroj, vrhunski materijal i nepretenciozna izvedba. I naravno, cijena koja izaziva pažnju.
I dok mnogi komentiraju da je ovako skromna sandala “pretjerana” u svojoj cijeni, oni koji poznaju The Row filozofiju znaju – pravi luksuz nije u pokazivanju, već u osjećaju koji nosiš (i u pogledu koji dobiješ kad te prepoznaju).