Radnja kampanje je smještena u prirodu, a sva pažnja je usmjerena na komade koji ispisuju nit vodilju ljetne kolekcije poput ručno ocrtanih životinja na kaputima, haljinama i majicama te konstrukcijiski zanimljivim bluzama, sakoima i prslucima koji su inspirirani originalnim slavonskim nošnjama i tradicionalnim vezivanjem marame. Kolekcija je inspirirana propadanjem slavonskog sela.
Razlog odabira ove inspiracije je jasna poruka kako su ova dva slavonca svjesna svog podrijetla i trenutne situacije u državi u kojoj žive. Interpretacijom sela u kolekciji ovjekovječili su jedan mali dio seoske kulture, što je zapravo upozorenje na gubitak naše povijesti. Iako svjesni da jedna kolekcija nije u stanju promijeniti trenutno loše stanje u selima diljem Republike Hrvatske, trude se na još jedan kreativan i optimističan način poslati poruku i upozoriti na izumiranje seoskih običaja, priča, plesova, kulture i života koji polako odlazi u zaborav.
Zaštitna lica kampanje su tri nova modela agencije Talia model: Lana Bačić, Antonia Knežević i Tia Marciuš.