Saint Laurent svrgnuo Miu Miu s trona i po prvi puta postao najpopularniji brend na svijetu

Lyst Index za treće tromjesečje 2025. donosi neočekivani preokret u modnoj hijerarhiji
Vidi originalni članak

Unatoč padu prihoda od sedam posto u trećem tromjesečju 2025., Saint Laurent je ostvario ono što do sada nije uspio nijedan brend iz portfelja luksuzne grupacije Kering – zauzeo je vodeće mjesto na Lystovoj ljestvici najpopularnijih brendova i svrgnuo s trona vječnog favorita Miu Miu.

Objavu dijeli SAINT LAURENT (@ysl)

Ovaj preokret na globalnoj modnoj sceni mnoge je iznenadio, pogotovo jer dolazi u razdoblju kada su financijski rezultati luksuznih brendova pod pritiskom. No, podaci s platforme Lyst, koja analizira milijune pretraga, kupnji i interakcija kupaca diljem svijeta, pokazuju da Saint Laurentov utjecaj na potrošače nikad nije bio veći.

Porast popularnosti brenda, u vlasništvu konglomerata Kering, potaknut je eksplozijom interesa za nekoliko ključnih komada: mokasinke, mikro torbe i čizme. Ovi statement artikli, koje Saint Laurent interpretira kroz prepoznatljivu estetiku – elegantnu, oštru i bezvremenski seksi – postali su must-have modni predmeti sezone.

Ništa manje važna nije bila ni proljetna revija brenda za 2026. godinu, održana 29. rujna u Parizu, koja je dodatno potaknula pretrage i razgovore na društvenim mrežama. Scenografija pod svjetlima Eiffelovog tornja i minimalistička, gotovo vojnička estetika kolekcije izazvale su lavinu komentara, dok su gosti u prvom redu – Hailey Bieber, Zoë Kravitz, Charli XCX i Rosé iz Blackpinka – izazvali digitalnu pomutnju i cementirali status brenda kao it modne kuće trenutka.

Objavu dijeli SAINT LAURENT (@ysl)

Iako je Miu Miu izgubio vodeće mjesto, i dalje drži snažnu poziciju u top 3, potvrđujući da je njegov mikro-trendovski pristup – spoj Y2K estetike, mini suknji i školskog šarma – i dalje relevantan.

Iznenađenje tromjesečja dolazi iz neočekivanog smjera: Cos, H&M-ov premium sestrinski brend, skočio je za čak četiri mjesta i zauzeo treću poziciju, prestigavši čak i The Row, brend sestara Olsen poznat po minimalizmu i luksuznom purizmu. Cos je zabilježio rast pretraživanja od impresivnih 147 posto, dok je The Row ostao na skromnom porastu od 28 posto – što jasno govori o novoj generaciji kupaca koja traži sofisticiran dizajn po pristupačnijim cijenama.

Lystov izvještaj otkriva i da su Bottega Veneta, Ralph Lauren, Versace, Burberry, Gucci i Stone Island također zabilježili rast interesa, dok su brendovi poput Loewea, Alaïe, Balenciage, Prade, Chloéa i Jacquemusa blago pali na ljestvici.

Među najbrže rastućim imenima istaknuli su se Nour Hammour, Nike i Madewell. Francuski brend Nour Hammour, poznat po ručno rađenim kožnim jaknama i funkcionalnom luksuzu, zabilježio je porast potražnje od 49 posto – dokaz da se moda vraća profinjenoj praktičnosti. Nike, s rastom od sedam posto, pokazuje znakove povratka pod novim CEO-om Elliotom Hillom, dok je američki Madewell doživio renesansu robnih marki zahvaljujući potražnji za opuštenim torbama preko ramena, ravnim cipelama i trapericama koje odražavaju povratak jednostavnosti.

Uz brendove, Lyst je otkrio i najtraženije modne artikle tromjesečja, a lista pokazuje koliko su kontrasti trenutno poželjni u modi – od high fashiona do street stila:

  1. Japanke Havaianas
  2. Le Loafer iz Saint Laurenta
  3. Debeli pulover iz Cosa
  4. Mokasine od jeguljine kože iz The Rowa
  5. Push-up grudnjak s piercingom na bradavice iz Skimsa
  6. Uska simetrična torbica iz Savettea
  7. Moon cipela iz suradnje Nike x Jacquemus
  8. Nike Shox TL tenisice
  9. Midi haljina iz Polo Ralph Laurena
  10. Coachova mekana Empire Carryall torba 48

Nova DIVA STYLE od 31. listopada na kioscima!

Matea Ribičić predstavila kolekciju Neo50’s – oda ženstvenosti koja spaja bezvremensku eleganciju i suvremenu snagu
Zgodan odvjetnik u outfitu bez greške: Savršeno spaja baloner, vojničke čizme i traperice
Omiljena pravnica dokazala je da je moć u detaljima: Plava dolčevita i remen kao ključ uspjeha jesenskog stajlinga
 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".