Reebok i jedinstvene žene ohrabruju druge kako bi postale boljom verzijom sebe

Gal Gadot, Danai Gurira, Gigi Hadid, Ariana Grande, Nathalie Emmanuel i Katrin Davidsdottir - mijenjajući sebe, mijenjaju i svijet koji ih okružuje
Vidi originalni članak

Reebok - globalni leader u proizvodnji sportske odjeće  i obuće za fitnes, lansirao je slojevitu kampanju slaveći žene koje su  doprinijele  pozitivnim promjenama u svijetu, svaka na svoj jedinstveni način. Ova kampanja najnovija je etapa u razvoju Reebokovog načela „BeMoreHuman“ koja potiče ljude da budu svoja najbolja verzija u tjelesnom,
mentalnom i društvenom smislu.

Glavne  protagonistice  u  kampanji  Gal  Gadot,  Danai Gurira, Gigi Hadid, Ariana  Grande,  Nathalie  Emmanuel  i  Katrin  Davidsdottir - istaknute su umjetnice   i  sportašice  koje  progovaraju  o  vlastitim  postignućima  i uspjesima  te  savladavanju  svih prepreka kako bi postale najbolja verzija sebe.   

Ovoj koaliciji snažnih žena u kampanji  su  se  pridružile  i utemeljiteljice  raznih  ženskih  organizacija koje i same pomiču granice i ohrabruju  druge  žene  -  Reese Scott, osnivačica Women’s World of Boxing; Shannon  Kim  Wagner, osnivačica Women’s Strength Coalition, Jenny Gaither, osnivačica   i  izvršna  direktorica  Movemeant  Foundation  i  Yelda  Ali, osnivačica Camel Assembly.

Ovom  kampanjom  Reebok  nije fokusiran samo na svoje nasljeđe - biti brend usmjeren  isključivo prema ženama, nego što je znatno važnije, želi slaviti jake žene koje svojim snažnim porukama inspiriraju druge na djelovanje i to upravo danas kada je najpotrebnije.

“Reebok  već  dugi niz godina svojim kampanjama podržava one koje ohrabruju druge.  Učinili  smo  to  još  osamdesetih godina prošlog stoljeća kada smo krenuli  u  stvaranje  novog  pokreta  vježbanja  na čelu sa ženama koje su promijenile  kulturu  samog  fitnesa.  Tada,  baš  kao  i  danas, razvijamo inovativne  proizvode  za  žene kako bi doživjele svoju fizičku, mentalnu i društvenu  transformaciju koja se događa dok žive načela kako postati bolji čovjek.“  -  izjavila  je Melanie Boulden, zamjenica direktora marketinga u Reeboku.

Najnovijom kampanjom Reebok posebno podržava dvije organizacije - Movemeant Foundation  i The Women’s Strength Coalition. Reebok je u tu svrhu lansirao 10  limitiranih različitih majica, a svaka od njih nosi inspirativnu poruku svake  od  snažnih žena iz kampanje. Od 15. srpnja do 31. prosinca, odnosno do  isteka zaliha, Reebok će donirati 100%-tni iznos od prodaje ovim dvjema organizacijama u jednakom iznosu.

Više o kampanji te kako se pridružiti i podržati inicijativu, saznajte na https://www.reebok.com/us/bemorehuman

Svi  koji  žele podržati ili sudjelovati u akciji  ‘Donate in Sweat,’ putem svojih  društvenih  mreža  na  Instagramu ili Twitteru mogu tagati vlastitu fotografiju kako vježbaju, a sve detalje možete pronaći na Reebok.com.

Reebok  u  svojim  kampanjama dugo surađuje s nizom kreativnih partnera kao što  su Venables Bell & Partners iz San Francisca - voditelj ove kampanje i Roundhouse iz Poirtlanda. „Od samog početka suradnje s Reebokom znamo da je ovaj brend duboko posvećen ohrabrivanju žena te da kroz načelo #BeMoreHuman snažno  ističe važnost prepoznavanja pravog trenutka u slavljenju žena koje stvaraju  pozitivne  promjene  kako  za  sebe,  tako  i  za  svijet koji ih okružuje.„  -  izjavio  je  Will  McGinness,  izvršni  i kreativni direktor Venables Bell & Partners.

 

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".