Svjetski su mediji prenijeli vijest da je umro legendarni japanski modni dizajner Issey Miyake. Preminuo je u 5. kolovoya u bolnici u Tokiju u 85. godini, nakon borbe s rakom jetre. Brend je osnovao 1970 godine i među prvim je japanskim dizajnerima koji je svoju modnu kolekciju prikazao u Parizu.
Miyake je poznat po svojim inovacijama u izradi tkanina, ali i parfemima koji su mnogima bili među omiljenima. U kratkom priopćenju za javnost, iz studija za dizajn Miyake i grupe Issey Miyake rekli su kako je zaljubljenik u modu u trenutku smrti "bio okružen bliskim prijateljima i suradnicima". Prema želji dizajnera, neće biti sprovoda ni komemoracije, piše WWD.
Njegov je dizajn bio sinonim za šarene, praktične i inovativne kreacije, a osim što je jedan od prvih japanskih dizajnera koji je izlagao u Parizu, bio je i dio vala dizajnera koji su sedamdesetih godina prošlog stoljeća stavili Japan na modnu kartu. Najpoznatiji je po liniji Pleats Please, odnosno naboranoj plisiranoj tkanini, koja je u posljednje vrijeme, piše WWD, uživala i sve veću popularnost među muškarcima, poznata kao linija Homme Plissé Issey Miyake.
Lansirao je i niz popularnih mirisa, na čelu s kultnim ženskim mirisom L’Eau d’Issey.
A-POC — ili A Piece of Cloth bila je eksperimentalna linija Miyake osnovana 1998., kao simbol potrage za dizajnom koji bi odgovarao potrebama suvremenog načina života. Miyake se postepeno povukao s "prve crte" kreativnog procesa, a dizajnersku je palicu predao nizu suradniku koji su Pariški tjedan mode nastavili oživljavati živahnim revijama s elementima plesa, otkačenosti i performansa.
Dizajnerska kuća oglasila se kratkim priopćenjem u kojem su rekli kako Miyake nikad nije prihvaćao trendove, već se vodio dinamičnih duhom, znatiželjom i željom da kroz dizajn prenese radost. Prihvatio je tradicionalni ručni rad, ali i u dizaj uključio najnoviju tehnologiju. Kažu kako nikad nije odstupio od svoje ljubavi prema stvaranja pa je nastavio raditi sa svojim timom, nadgledajući sve linije vlastitog brenda. Njegov duh radosti, osnaživanja i ljepote prenijet će se na sljedeće generacije, dodali su iz brenda.