Preminuo je čuveni modni dizajner Issey Miyake u 85. godini života

Prema želji dizajnera, neće biti sprovoda ni komemoracije, piše WWD.
Vidi originalni članak

Svjetski su mediji prenijeli vijest da je umro legendarni japanski modni dizajner Issey Miyake. Preminuo je u 5. kolovoya u bolnici u Tokiju u 85. godini, nakon borbe s rakom jetre. Brend je osnovao 1970 godine i među prvim je japanskim dizajnerima koji je svoju modnu kolekciju prikazao u Parizu.

Miyake je poznat po svojim inovacijama u izradi tkanina, ali i parfemima koji su mnogima bili među omiljenima. U kratkom priopćenju za javnost, iz studija za dizajn Miyake i grupe Issey Miyake rekli su kako je zaljubljenik u modu u trenutku smrti "bio okružen bliskim prijateljima i suradnicima". Prema želji dizajnera, neće biti sprovoda ni komemoracije, piše WWD. 

Njegov je dizajn bio sinonim za šarene, praktične i inovativne kreacije, a osim što je jedan od prvih japanskih dizajnera koji je izlagao u Parizu, bio je i dio vala dizajnera koji su sedamdesetih godina prošlog stoljeća stavili Japan na modnu kartu. Najpoznatiji je po liniji Pleats Please, odnosno naboranoj plisiranoj tkanini, koja je u posljednje vrijeme, piše WWD, uživala i sve veću popularnost među muškarcima, poznata kao linija Homme Plissé Issey Miyake. 

Lansirao je i niz popularnih mirisa, na čelu s kultnim ženskim mirisom L’Eau d’Issey.

A-POC — ili A Piece of Cloth bila je eksperimentalna linija Miyake osnovana 1998., kao simbol potrage za dizajnom koji bi odgovarao potrebama suvremenog načina života. Miyake se postepeno povukao s "prve crte" kreativnog procesa, a dizajnersku je palicu predao nizu suradniku koji su Pariški tjedan mode nastavili oživljavati živahnim revijama s elementima plesa, otkačenosti i performansa. 

Dizajnerska kuća oglasila se kratkim priopćenjem u kojem su rekli kako Miyake nikad nije prihvaćao trendove, već se vodio dinamičnih duhom, znatiželjom i željom da kroz dizajn prenese radost. Prihvatio je tradicionalni ručni rad, ali i u dizaj uključio najnoviju tehnologiju. Kažu kako nikad nije odstupio od svoje ljubavi prema stvaranja pa je nastavio raditi sa svojim timom, nadgledajući sve linije vlastitog brenda. Njegov duh radosti, osnaživanja i ljepote prenijet će se na sljedeće generacije, dodali su iz brenda. 

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".