Danas gotovo i nema poznatog brenda koji su jednu od svojih kampanja nije uvrstio neko poznato lice. Iako nam se čini da je to trend tek posljednje desetljeće ili dva, on zapravo traje mnogo duže, još od prošlog stoljeća kad su holivudske zvijezde reklamirale duhanske proizvode i kozmetiku.
Postavlja se pitanje raste li prodaja ako brend angažira poznato lice? Iako na prvu zvuči nesuvislo (zašto bi itko kupio proizvod samo zato što ga reklamira, primjerice, Kate Moss), rezultati govore drugačije. Naime, nitko ne očekuje da će kupnjom određenog proizvoda automatski dobiti i cjelokupni lifestyle te osobe, no svakako je jača povezanost i želja za proizvodom, nego kad se radi o nekom "nepoznatom" modelu.
Ipak, prije odabira celebrityja za zaštitno lice kampanje, važno je provjeriti kakvu reputaciju ta osoba ima u javnosti. Naime, neće se povezati sa svakim, već je važno da osoba uživa povjerenje javnosti jer će samo tako poželjeti imati proizvod. Također, važno je i "uskladiti" proizvod i osobu koja ga reklamira. Kate Moss za Topshop odličan je primjer toga. Njezin casual stil pokušavaju kopirati djevojke i žene diljem svijeta, a time slijede logiku: "Ako Kate Moss nosi Topshop, ni mi s tim ne možemo pogriješiti".
Jedna od suradnji koja je izazvala veliku pažnju svakako je ona iz obitelji Beckham. Mlađahni Romeo našao se u reklamnoj kampanji za Burberry i time osvojio već postojeće, ali i dobio nove poklonike ovog skupocjenog brenda.
I u Hrvatskoj su marketinški stručnjaci prepoznali važnost javnih osoba za oglašavanje i prodaju. Suradnja koja traje već duže vrijeme svakako je ona Severine i Massa, a, osim pjevačice, tu su i Nina Badrić za Freywille i Ornela Vištica za Argentum.