Modna revija za goste ne počinje pregledom kolekcije na pisti, već nešto ranije - dobivanjem pozivnice. Nerijetko su to kreacije za sebe, odnosno inovativni proizvodi koji su osmišljeni dizajnerski, ali i na način da iznenade budućeg gosta. Do toga je došlo ne samo radi okvira spektakla u koji se modna scena pretvorila, već i radi toga što crno tržište pozivnica sve više buja. A predmet koji je sam za sebe specifičan, nije lako kopirati ili napraviti lažnjak.
@nssmagazine For the FW24 fashion show Balenciaga chose to buy 1000 random products from ebay to give to their guests. What do you guys think? 👀 #balenciaga #fw24 #paris #parisfashionweek #pfw #pfw2024 #dietrolequinte #fashionshow #trend #invitation ♬ batman - kr3wl
Naravno da Balenciaga, brend koji uredno iznenađuje modnu publiku, ima posebnu pozivnicu, naravno da moraju biti izvan okvira. Ljudi pozvani na reviju na kućnu su adresu dobili - kutiju inspiriranu online paketima. Naime, unutra su bile stvari s eBaya, a to je bio i lajtmovit kolekcije, taj slavni online shopping label je bio prisutan na mnogim kreacijama.
@hypebae The sweetest invite from Gucci FW24 show in #MFW #tiktokfashionmonth #tiktok #tiktokfashionweek ♬ queen of disaster with sparkles - ˚ ˚。° ⋆♡˚🎀 ꒰ ྀི ◞ ˕ ก ꒱ ⭐️
Gucci je kao pozivnicu poslao bilježnicu s inicijalima gosta, sa zlatnim slovima 'Follow your heart', kao posveta novim stilskim smjernicama talijanske modne kuće.
Dries Van Noten revija održana je krajem veljače u Parizu, a u sebi je imala jedan neobičan detalj. Naime, unutra je bio pramen kose, koji se referirao na ime same kolekcije - 'Žena koja si je usudila odrezati šiške'. Van Noten je i inače eklektičan dizajner kojemu modno svašta pada na pamet, svaka je kolekcija čarolija za sebe. Pa zašto onda ne imati i fora pozivnicu.
@nssmagazine Take a look at the Dries Van Noten show invitation. The show will be held today in Paris, stay tuned! 👀 #paris #parisfashionweek #pfw #pfw2024 #dietrolequinte #fashionshow #trend #invitation #hair #driesvanoten ♬ sugardoe - 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓮𝓵𝓵𝓮
Fora je bio i Lacoste - kao brend nastao na teniskim terenima, ljudima je poslao dio teniske mreže. Pozivnica je postala dio priče, uvod u nešto posebno, što će se desiti na samoj modnoj pisti, umjesto puke informacije oko događanja. Daleko su brendovi otišli od biranja fonta kojim će ispisati riječi.
@loicprigenttiktok The #balenciaga invitation is a book that tells you how to master the perfect jacket! #tiktokfashion #booktok #tayloring ♬ Mozart: Turkish March - London Chamber Orchestra
I prošlih godina imali smo neke genijalne pozivnice - Balenciaga je za reviju za proljeće 2024. poslao ljudima knjige, odnosno romane koji su izgledali kao da su stigli iz antikvarijata.
Možda je među luđima i pozivnica za Gucci, koju je potpisao prije nekoliko godina Alessandro Michele, kreativni direktor brenda. Bilo je to za njegovu finalnu reviju za brend, kolekciji je bilo ime Cosmogonie. Naveo je da je svaki gost dobio zvijezdu na nebu - poslao je gostima certifikat koji dokazuje da je preimenovao jednu od zvijezda na nebu po njima. Wow, skoro pa je ljudima skinuo zvijezde s neba.
Michele je imao super ideju i za jesen 2020. Naime, ljudima je slao - audio poruku koja je išla otprilike ovako: - Bok, kako si? Htio bih da sljedeće srijede dođeš ovdje u milanski Gucci Hub. Javi da znam, pusa - .
Louis Vuitton je za reviju za 2023. poslao društvenu igru - bilo je to putovanje kroz legendarne trenutke proteklih 8 modnih revija, u čast preminulom kreativnom direktoru Virgilu Ablohu.
Godinu ranije pozivnica je bila igra sa čašama - sada taj paket koji je došao svakom gostu možete kupiti i na eBayu. Naime, 'Shell Hide The Ball Beer Pong Game' košta oko 1700 eura.
I par godina ranije brend je imao inovaciju - za LV reviju za jesen 2020. u pozivnici je bio veliki sat u kojem su svi brojevi zamijenjeni logotipom Louis Vuitton, čije su kazaljke išle unatrag. Proizveden u samo 1200 komada, sat je ubrzo postao kolekcionarski predmet, dostigavši vrlo visoke cijene preprodaje na sajtovima kao što je StockX.