U kampanji Kenzo x H&M pojavljuje se sedam poznatih zvijezda iz svijeta mode, glazbe, umjetnosti i aktivizma, a Chance, Iman i Suboi su prvi ambasadori koji otkrivaju kolekciju. Goude je za potrebe kampanje koristio svoj osobni umjetnički pečat - ručno rađene kolaže, od isječenih i ponovno spojenih fotografija, čime je istaknuo bogatstvo i karakter kolekcije.
Zajedno s prvim fotografijama kampanje, objavljena su i tri filma švedskog redatelja Max Vitalija, s intervjuima koje su dali Chance, Iman i Suboi. Cijela KENZO x H&M kampanja, u kojoj se pojavljuju i svi ostali ambasadori kolekcije - Rosario Dawson, Ryuichi Sakamoto, Chloë Sevigny i Xiuhtezcatl Martinez, biti će premijeno prikazana od 17. listopada na web stranici H&M-a.
Kolekcija KENZO x H&M bit će dostupna od 3. studenog u H&M trgovini u Centru Cvjetni, kao i u više od 250 H&M trgovina diljem svijeta kao i online.