Dizajnerica, poznata po inspiracijama Hispanskom Amerikom za međukolekciju predviđenu za odmor izabrala je motive meksičkog domorodačkog stanovništva Otomí koje živi na području centralnog Meksika, od Guanajuata do jugoistoka Tlaxcale.
Otomí su poznati po bogatstvu tradicije veza žarkih boja na bijelom platnu koji se zove "Tenango" te dolazi od imena Municipio Tenango de Doria. Vez se tradicionalno aplicira u životinjskim i biljnim oblicima na lan ili pamuk pokazujući kreativnost jer svaki je vez unikatan i kao takav neponovljiv.
Na projektu je s dizajnericom surađivala američka grafička dizajnerica Eleanor Grosch koja je za potrebe kolekcije adaptirala florealne i animalne motive koji su otisnuti na bijelom lanu tehnikom sitotiska kako bi se poštovala autohtonost veza te napravila distinkcija od originalnih motiva. Kolekcija je limitirana te uključuje haljine, topove, hlače i košulje u različitim kombinacijama boja.
Kampanju potpisuje Doris Fatur, zaštitno lice kampanje je Ida Antunović (za Relatum Model Management). Petra Sever (za Illamasqua i NovAge Oriflame) osmislila je šminku prilagođenu prirodnom konceptu, a frizuru potpisuje Matej Tonković (za Matrix). Kampanja je napravljena u suradnji s Iris MBM vrtnim centrom koji se scenografijom pobrinuo za prozračni resort ugođaj kampanje.