Modna industrija godinama je bila kritizirana jer su u prvi plan stavljani isključivo premršavi modeli, no situacija se promijenila, a jedna agencija svoj uspjeh može zahvaliti plus-size modelima.
Radi se o Milk Model Agency, agenciji koja ima sve veći popis traženih modela, a plaćaju im i do 20 tisuća funti kako bi ih osigurali za velike kampanje, piše Daily Mail. Anna Shillinglaw (41) bivši je model koja je počela kao raditi "straight" manekenka, a zatim prešla u plus size, osnovala je agenciju prije osam godina i ne postavlja nikakva ograničenja kod modela koje angažira. Takav se pristup za nju pokazao kao izuzetno uspješan, a najpopularniji modeli su: Felicity Hayward (30), Sonny Turner (20) i Hayley Hasselhoff (26) - sve one pojavljuju se u "Curvy Girls Stripped Baru", dokumentarcu na Channelu 5 koji prikazuje pozadinu plus-size industrije.
U dokumentarcu otkrivaju kako su njihove obline izravno utjecale na njihovu zaradu, a u nekim kampanjama morale su nositi umetke kako bi njihovi bokovi i stražnjice još više došle do izražaja, piše Daily Mail.
Najveću popularnost na Instagramu stekla je Sonny koja je s veličine 12 došla do veličine 16, a izjavila je:
Moja debljina mi donosi novac. Imam osjećaj da, kad bi bila mršava kao na početku, ne bi imala ovoliko posla.
Dodala je kako su izgradili brend i svi klijenti znaju što od njih mogu dobiti. Kad je osnivačica agencije pokrenula agenciju, imala je tek nekoliko djevojaka, no sad ih je više od 100. Anna je ranije ove godine predstavila i Tess Holiday, koja nosi veličinu 24, a pojavila se i na naslovnici Cosmopolitana. Piers Morgan tu je naslovnicu opisao kao naslovnicu koja "slavi morbidnu pretilost"
Sonny, koja ima više od 250 tisuća pratitelja na Instagramu, kaže kako je nije briga o tome što ljudi misle o njoj. Također, našalila se na svoj račun te rekla kako ni njezina obitelj ponekad ne shvaća ozbiljno ono čime se bavi.
Sonny je otkrila da su je na snimanju tražili da nosi dodatne umetke kako bi izgledala veće jer, kako sama kaže, plus-size modeli su jako traženi:
Kad sam došla u agenciju, definitivno nisam bila plus-size model, ali nisam bila dovoljno mršava da bi bila straight model. Rekli su da me stvarno žele u agenciji jer imam lijepo lice i lijepu kosu, ali da ću morati nositi dodatne umetke kako bih izgledala veće. Umetke sam nosila na svakom snimanju oko bokova.
Sonny je u stvarnosti nosila veličinu 12, no, zahvaljujući umetcima, izgledala je kao da nosi veličinu 16, a upravo je to njezina sadašnja veličina, a kaže kako je to potpuno ludo.
Počela se debljati kad je kao tinejdžerica otišla od doma te nije znala kuhati, već se oslanjala na junk food, ali, kako sama kaže, to je na kraju bila i njezina prednost:
Svaki dan sam jela u McDonald'su i tako sam postala plus-size model. Kasnije sam shvatila kako ipak trebam raditi na sebi i da je teretana sastavni dio života. To što je netko plus-size model, ne znači da treba biti nezdrav.
Anna, vlasnica agencije, kaže kako nije zabrinuta za veličine svojih modela, ali ih ne želi ohrabrivati i poticati da žive nezdravo. Rekla je kako ljudi gube na težini te je ponovno dobivaju i da se s time jednostavno treba znati nositi.
Felicity se osvrnula na svoju popularnost i rekla kako uspjeh djelomično duguje i društvenim mrežama, konkretno Instagramu jer je on omogućio mnogim ljudima da se povežu.
Kaže kako nema u planu mijenjati svoj izgled te nikad nije koristila Photoshop kako bi promijenila svog izgled, niti je zabrinuta oko tog što nosi veličinu 20:
Ja sam role model za mlađe djevojke koje nose ono što žele nositi. Ljudi sve više shvaćaju kako na svijetu ne postoji samo jedan tip osobe, nego žene dolaze u svim oblicima i veličinama, a svaka bi trebala imati svoju predstavnicu.
Dodala je da su je mnogo puta pitali čime se bavi, a kad je rekla da je model, pogledali su je od glave do pete i kaže kako im je mogla pročitati misli - "ova djevojka nije model, ona je debela". Ipak, mišljenja je ne diraju te kaže kako je to za nju savršena veličina!
Anna je rekla kako su njezine cure jako tražene i da joj ponekad čak fali modela pa je stalno u potrazi za novima.