Američki dizajner Tommy Hilfiger i pjevač i tekstopisac Shawn Mendes udružili su se kako bi stvorili kolekciju inspiriranu klasičnim preppy komadima. Osobito su gledali prema ranim 90-ima, s fokusom na retro siluete i kroj, te su modernizirali Tommy Hilfiger komade održivim tkaninama i inovacijama.
“Preppy odjeća je bezvremenska i ciklična, dakle uvijek se vraća”, objašnjava Tommy Hilfiger za britanski Vogue. “Ponosni smo što je to srž našeg brenda, ali uvijek ga nastojimo osvježiti i iznova osmisliti, učiniti ga novim i uzbudljivim. A za nas je važno raditi s kulturnim pionirima koji mogu unijeti posebnu perspektivu u sva ova djela. Inače klasici mogu biti vrlo dosadni. Moramo smisliti načine da ih učinimo uzbudljivima i svježima. Uvijek smo radili s ikonama pop kulture, a Shawn je neosporna ikona ovog žanra i današnjice.”
Devedesete su bile inspiracija za kolekciju, a Mendes se osvrnuo na originalne komade.
“Moja je mama bila opsjednuta Tommyjem Hilfigerom, a ja sam ga uvijek nosio”, kaže popularni pjevač. “Tako da mislim da nam je sudbina zapisala da smo završili zajedno. Rođen sam ’98., pa je Tommyjeva energija 90-ih ono što vidim ako se vratim i pogledam fotografije svojih roditelja. Arhiva me naučila o oblicima, osjećajima, bojama i samo o energiji koja je u to vrijeme izlazila iz odjeće. Također se činilo vrlo usklađenim s onim što trenutno osjećam o modi.”
Inspirirali su se iz mode 90-ih, ali su također nastojali modernizirati ove klasike, a jedan od načina na koji su to učinili bio je kroj. “Mislim da je oblik jako važan i da oblici nisu baš onakvi kakvi su bili 90-ih”, objašnjava Hilfiger. “ Ali također mislim da su detalji važni. I mislim da ako pogledate unutrašnjost nekih od ovih komada, vidjet ćete da su detalji tu i da su vrlo dobro promišljeni i tu su s razlogom.”
"Specifični detalji dizajna u ovoj suradnji uključuju unutarnje pojaseve i podstave u jaknama s kontrastima, te male vezove, gumbe i rupice za gumbe koji predmetima daju osobnost. "Unutar male zastave Tommy moji su inicijali i to je vrlo, vrlo cool i nadrealno", kaže Mendes o svom omiljenom detalju.
Kampanja ima osobni osjećaj jer uključuje ljude bliske i vjerne Mendesu, uključujući njegovu mlađu sestru Aaliyah Mendes i njegovog prijatelja Jona Vinyla.
"To je najcool stvar koju sam ikad uspio učiniti, uistinu", kaže Mendes o tome kako je bio na snimanju sa svojom sestrom.
Mendes je također zagovornik održivosti i stoga će to uvijek biti važan dio svakog projekta za koji se uključi. “Mislim da postoji jako, jako malo brendova i jako, jako malo ljudi koji su toliko dugo bili utjecajni kao Tommy Hilfiger, i natjerati ga da zauzme stav i stvarno duboko zaroni u procese i shvati kako raditi stvari održivo što je više moguće jednostavno je nevjerojatno.” Jedna tehnika koja je doista impresionirala Mendesa bila je uporaba Recycroma, pigmentnog praha napravljenog od odjeće i proizvodnog otpada.
Šareni uzorci i zemljani tonovi bit će pravi hit proljetne mode; evo odličnih komada iz popularnog dućana!