Kraj je godine što znači samo jedno - vrijeme je za rezime prošle godine. Tri direktorice i menadžerice sa svjetskih dizajnerskih web shopova otkrile su što je bilo najprodavanije, a što baš nikako nije "prolazilo".
Natalie Kingham, fashion buying direktorica s MatchesFashion.com kaže da su najpopularniji brendovi definitivno Balenciaga i Gucci. Kaže da je tako jer se oni obraćaju svojim kupcima i imaju točno određenu publiku koju žele privući, prenosi Vogue. Popularan je bio i Saint Laurent, osobito njihove cipele i torbice. Tu su još i Loewe te Prada. Kao najveće iznenađenje Kingham je navela scrunchie jer kaže kako je nevjerojatno da se opet vratio u modu. Također, nisu očekivali da će prodati toliko plastičnih šiltova koje potpisuje Dior.
Elizabeth von der Goltz, global buying direktorica Net-a-Portera kaže da su najprodavaniji brendovi Chloé, Gucci, Balenciaga, Balmain, Saint Laurent i Loewe. Upravo je posljednji doživio jako veliki rast u protekloj godini. Tu su još i Ganni te Isabel Marant, kao i Jacquemus i Nanushka. Kaže kako ogroman utjecaj na prodaju imaju društvene mreže
Brigitte Chartrand, womenswear buying menadžerica iz Ssensea kaže da su najpopularniji proizvodi bili Pradina torba Nylon, komadi s potpisom Marc Jacobs Redux, Burberyy capsule, Matthew Williams x NikeLab, čizme koje potpisuje Maison Margiela. La Bomba kolekcija s potpisom brenda Jacquemus. Ono što ove godine nikako nije prošlo su traper jakne, majice s natpisima, gumene natikače, bomber jakne, millennial pink i tenisice-čarape, osim onihh s Balenciaginim potpisom, model Speed.
Najveće iznenađenje izazvala je velika prodaja sandala na remenčića pa će njihovu ponudu u nadolazećoj godini još i povećati. Chartrand kaže kako su haljine za njih uvijek bile izazov, ali uspješnica 2018. su mini haljine.