Givenchy, Van Cleef & Arpels, Lagerfeld, Burberrys, Ferre, Paco Rabanne, Salvador Dali, Versace, Chopard, Cartier, Linari, Comme des Garcons i drugi parfemski gorostasi u više od 150 parfema koristili su kreacije Marka Buxtona. Ipak, otac ga je dugo doživljavao kao luzera, dok ga Mark nije uvjerio da ne prodaje, već kreira parfeme. Markov prvi kontakt s parfemom bio je kad je razbio bočicu Chanela No.5, koji njegov otac već 50 godina poklanja njegovoj majci za Božić, i kad je dobio batine dok su mu nosnice bile pune mirisa. Danas je ovaj 50-godišnjak u odličnim odnosima s ocem, sjajnim kuharom te i sam djeci priprema delicije, učeći ih da mu opišu mirise umjesto da samo kažu: “Hej, tata, ovo super miriše!“
Ostalo vrijeme pije, puši, vozi brze aute, živi još brže i kreira parfeme. U svijetu gdje kao freelancer u kreaciji parfema imate više od dvjesto dotjerivanja po željama naručitelja uz mogućnost da vam i ne otkupi rad i gdje godišnje izađe više od 800 parfema, brzina i lucidnost vrlo su važne. Stvarate li vlastitu kolekciju, pravila se mijenjaju i ostaju samo dvije opasnosti: sami ste sebi klijent; i druga – da zbog slobode kreacije zauvijek izgubite stečeno ime. Mark Buxton, rođeni Englez od majke Njemice, koji živi u Londonu, voli brži Pariz i divi se talijanskom parfemskom biznisu, odlučuje se za shemu “overdosea“ i futurističkih gotovo električno-metalnih esencija. Sličan pristup koristio je kod „No.3“ Comme des Garconsa, no u nezamislivo manjim omjerima ekstrakta od današnjih 20-30 posto – kao da u bolonjez za četiri osobe ubacite dva cijela češnjaka. Što se mora dogoditi s ostalim začinima da bi jelo bilo jestivo? Zna samo majstor. “Metamorfoze”, prva vlastita linija lansirana 2008., odgovorila je na pitanje konvencija ili hrabrost i protresla pitanje imena parfema. „Wood & Abshint“ i „Black Angel“ jedini prelaze u novu kolekciju. Crni anđeo je svjež, no izrazito gourmet miris pun začina s dominacijom đumbira, kardamoma i muškatnog oraščića, dok se kroz jasmin Styrax i Guaiac smiruju u pačuliju. Buxton, koji miris svježe pečenog pileta smatra najboljim mirisom na svijetu, recepturu za ovaj parfem napisao je u hotelskoj sobi. „Nameless“ je druga, vodena strana Crnog anđela, s lavandom, kavom i benzoinom. „Hot Leather“ kroz svoj električni bergamot, oris i cedar priziva noćni provod pun dima i kožu Parižanke. „English Breakfast“ je miris putovanja papra, geranijuma i naranče kroz gardeniju do vetivera i labdanuma koji o ovom visokom, galantnom i suhonjavom intuitivcu govori: „Nastavit će se!“