Počele smo jer smo sve tri bile ovisne o shoppingu, obožavale smo naručivati odjeću online, ali ljudi se još tada nisu baš usudili kupovati s interneta, pričaju za Elle magazin.
Društvene mreže učinile su njihov brend jednim od najpopularnijih među "običnim" fashionisticama i poznatim damam poput J.Lo, Beyonce, sestara Kardashian i Jenner, Lady Gage... Danas broje preko milijun pratitelja na Instagramu, a njihova odjeća ne samo da je kvalitetna, već i poprilično prihvatljive cijene. Primjerice, ništa nije skuplje od 100 dolara ili otprilike 600 kuna.
U vrijeme kada su one pokrenule brend, nije bilo previše opcija. Ako si htio nešto što je bilo vrlo trendi, morao si to platiti. Majice su bile po 100 dolara, pričaju djevojke, koje su htjele proizvoditi kvalitetnu odjeću za manje novaca, koje će biti prihvatljivije masama.
- Na početku stvarno nismo znale kako će sve to ići. Od prvog dana kad smo počele s radom, samo rastemo!
Djevojke su za Elle otkrile kako izgleda njihov kreativni proces.
- Kad je riječ o dizaniranju, želimo napraviti udobnu, seksi i odjeću u kojoj se svi osjećaju dobro. Shirin uvijek želi da postavljamo trendove i da donosimo nešto novo. Volimo neutralne boje: crnu, bijelu, smeđu i sivu, ali ljudi vole boje, pa smo kroz godine i to ukomponirale u naše kolekcije - kažu.
Iako se čini da imaju društvene mreže u malom prstu, priznaju da im je to zapravo najveći izazov. Želimo imati organski promet. Dok mnogi brendovi plaćaju influencerima da promoviranju njihove proizvode, mi želimo da to sve bude organski i spontano.
Ono što razlikuje brend Naked od svih drugih, kažu cure, je da su stvorile nekakv kult oko svojih proizvoda koji govore sami za tebe. Vidimo da nam odjeću nose poznate zvijezde i na to se nikada nećemo moći naviknuti! Ali, većina naših pratitelja su obične žene koje nemaju milijune za trošenje na odjeću i njima želimo ugoditi.
Koji tip žene nosi Naked?
Nosi svaka žena, kažu cure. U klub, na spoj, u dućan ili teretanu. Shirin jednostavno kaže: "Opasna k*ja!"