Ona ima 2,6 milijuna pratitelja na Instagramu, a nije uspjela prodati ni 36 majica svog brenda!

Zvijezda Instagrama potaknula je raspravu o tome koliko je zapravo "utjecajna"
Vidi originalni članak

Nije uspjela prodati 36 T-shirta, a ima čak 2,6 milijuna pratitelja na Instagramu. Arii, pravim imenom, Arianna Renee, odlučila je pokrenuti svoju liniju odjeće ERA i prvo lansirala majice. Ovoj bi se 18-godišnjakinji možda moglo i oprostiti jer je mislila da će brojka njenih pratitelja osigurati dobru prodaju, što nije bio slučaj, piše bussinessinsider.com. 

Arianna je izbrisala post na Instagramu u kojem je objasnila što se dogodilo, no naravno, screenshot živi vječno. 

Influencerica iz Miamija napisala je kako joj je tvrtka rekla da u prvom krugu mora prodati barem 36 majica, kako bi linija nastavlja s prodajom, a nije ni to uspjela. 
U dugačkom captionu napisala je kako je znala "da neće biti lako". Ali dodaje kako je dobila baš dobru povratnu informaciju da se ljudima linija sviđa i da će ju kupiti. 

"Nitko nije održao svoju riječ, i sada kompanija nije mogla ni poslati majice ljudima koji su ih stvarno naručili", piše. 
"Za ljude za koje sam mislila da će me podržati, nisu, a čak nisu ni podijelili moje postove kako sam ih zamolila. Ja sam uvijek svakoga podržala... A nisam ništa dobila zauzvrat", kaže djevojka. 
No, nažalost, njen post nije naišao na odobravanje, a mnogi su komentirali slučaj. 

"Čini se kako puca balon influencera", napisala je jedna korisnica Twittera. 

Drugi kažu kako je problem u marketingu. Majice koje je napravila uopće ne odgovarjau njenom stilu, a nije ih dovoljno ni reklamirala. 

Stručnjakinja za influencer marketing Shirley Leigh-Wood Oakes za bussinessinsider.com rekla je da nije iznenađena ovakim raspletom događaja. 
"Brend nije dobro kreiran i izvedba je još gora", rekla je. 

Ne postoji ništa posebno kod tih majica, dodaje. 

"Ništa osobno, kreativno, inspirativno ili zabavno. Bile su to majice dugih rukava s nekim brendom. Marketing je bio dosta nezreo, neprofesionalan i napravljen na neki lijeni način", priča stručnjakinja 
Cijena je nepoznata, a Leigh-Wood Oakes  kaže da ako je bila previsoka, većina njenih followera ju vjerojatno nije mogla ni priuštiti. 

Stručnjak za kampanje i sadržaj Jack Appleby istaknuo je kako je objavila samo dvije fotografije prije lansiranja brenda. Pitanje je je li broj njenih followera uopće pravi, čak i da nisu, engagement na postovima govori o tome kako je morala moći prodati barem 36 majica. 

Leigh-Wood Oakes ističe i kako je banalno pomisliti kako će broj followera za posljedicu imati dobru prodaju. "Morate znati koji su vaši potencijalni kupci", kaže.

Njeno jo iskustvo govori da influenceri u 50 posto slučajeva podbace u ovakvim biznis avanturama!

"Pratitelji vole vidjeti i ono što se događa iza scene, žele biti dio tog kreativnog procesa s osobom koju prate, vidjeti uspone i padove dok rade da bi stvorili nešto. To što će kupiti nešto na kraju im donosi zadovoljstvo jer su cijelo vrijeme bili dio nečega."

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".