Nije uspjela prodati 36 T-shirta, a ima čak 2,6 milijuna pratitelja na Instagramu. Arii, pravim imenom, Arianna Renee, odlučila je pokrenuti svoju liniju odjeće ERA i prvo lansirala majice. Ovoj bi se 18-godišnjakinji možda moglo i oprostiti jer je mislila da će brojka njenih pratitelja osigurati dobru prodaju, što nije bio slučaj, piše bussinessinsider.com.
Arianna je izbrisala post na Instagramu u kojem je objasnila što se dogodilo, no naravno, screenshot živi vječno.
Influencerica iz Miamija napisala je kako joj je tvrtka rekla da u prvom krugu mora prodati barem 36 majica, kako bi linija nastavlja s prodajom, a nije ni to uspjela.
U dugačkom captionu napisala je kako je znala "da neće biti lako". Ali dodaje kako je dobila baš dobru povratnu informaciju da se ljudima linija sviđa i da će ju kupiti.
"Nitko nije održao svoju riječ, i sada kompanija nije mogla ni poslati majice ljudima koji su ih stvarno naručili", piše.
"Za ljude za koje sam mislila da će me podržati, nisu, a čak nisu ni podijelili moje postove kako sam ih zamolila. Ja sam uvijek svakoga podržala... A nisam ništa dobila zauzvrat", kaže djevojka.
No, nažalost, njen post nije naišao na odobravanje, a mnogi su komentirali slučaj.
"Čini se kako puca balon influencera", napisala je jedna korisnica Twittera.
Drugi kažu kako je problem u marketingu. Majice koje je napravila uopće ne odgovarjau njenom stilu, a nije ih dovoljno ni reklamirala.
Stručnjakinja za influencer marketing Shirley Leigh-Wood Oakes za bussinessinsider.com rekla je da nije iznenađena ovakim raspletom događaja.
"Brend nije dobro kreiran i izvedba je još gora", rekla je.
Ne postoji ništa posebno kod tih majica, dodaje.
"Ništa osobno, kreativno, inspirativno ili zabavno. Bile su to majice dugih rukava s nekim brendom. Marketing je bio dosta nezreo, neprofesionalan i napravljen na neki lijeni način", priča stručnjakinja
Cijena je nepoznata, a Leigh-Wood Oakes kaže da ako je bila previsoka, većina njenih followera ju vjerojatno nije mogla ni priuštiti.
Stručnjak za kampanje i sadržaj Jack Appleby istaknuo je kako je objavila samo dvije fotografije prije lansiranja brenda. Pitanje je je li broj njenih followera uopće pravi, čak i da nisu, engagement na postovima govori o tome kako je morala moći prodati barem 36 majica.
Leigh-Wood Oakes ističe i kako je banalno pomisliti kako će broj followera za posljedicu imati dobru prodaju. "Morate znati koji su vaši potencijalni kupci", kaže.
Njeno jo iskustvo govori da influenceri u 50 posto slučajeva podbace u ovakvim biznis avanturama!
"Pratitelji vole vidjeti i ono što se događa iza scene, žele biti dio tog kreativnog procesa s osobom koju prate, vidjeti uspone i padove dok rade da bi stvorili nešto. To što će kupiti nešto na kraju im donosi zadovoljstvo jer su cijelo vrijeme bili dio nečega."