Ona će složiti sve, od garderobe do posuđa: Upoznajte certificiranu organizatoricu ormara!

Carol Rosa nekoliko se godina bavi organizacijom ormara, a u međuvremenu je od amatera postala pravi profesionalac s certifikatom!
Vidi originalni članak

Carol Rosa dolazi iz Brazila, a posao u velikoj i uhodanoj firmi napustila je kako bi se bavila jednim baš neuobičajenim poslom. Naime, ona je certificirana organizatorica ormara koja će posložiti baš sve: od garderobe, preko nakita, dječje robe pa sve do uredskog materijala i dokumenata.

Prije nego li se počela ovim zanimljivim i neobičnim poslom (realno, kome njezine usluge ne bi trebale?!), radila je kao administratorica u jednoj tvrtki, a danas joj posao izgleda za 180 stupnjeva drugačije. Naime, ne postoji univerzalna formula pa se svakom klijentu treba posvetiti zasebno i s velikom pažnjom: Carol treba pronaći način kako najbolje iskoristiti pojedini prostor, napraviti da sve ono što je bitno bude na vidljivom mjestu te, na kraju, pomoći klijenti da ostane organiziran i uredan i nakon što Carol obavi svoj posao. 

Zanimljivo, kad se počela ovime baviti, nije ni znala da to može biti pravi posao - shvatila je to tek kad je pronašla tečajeve nakon koji se dobije certifikat. Tad je to postao njezin full time posao, a objašnjava kako više voli organizirati kuće i stanove, nego urede.

Organizatorica je sama rekla kako ne može točno definirati tko je njezina publika jer smatra kako baš SVI trebaju nekoga tko će im srediti životni prostor, a mnogima za to nedostaje vremena. Carol svoje usluge organiziranja naplaćuje po satu, a ponekad čak i po danu (neka digne ruku tko misli da za organizaciju njegovog nereda u garderobi ni tjedan dana ne bi bilo dovoljno, mi smo prvi!)

Objasnila je i što misli da je potrebno za ovaj posao:

- Prvo što trebate učiniti je voljeti organizaciju, životni prostor i imati strpljenja. Dobra je ideja pohađati neki tečaj jer će on pomoći da se iz amatera prijeđe u profesionalce. 

Kao tri prednosti ovog posla navela je svakodnevno upoznavanje različitih ljudi, sloboda izbora radnog vremena i, naravno, ljubav prema poslu koja je vodi u svemu tu. Ipak, postoje i neke loše stvari, a Carol je navela: nepredvidljive klijente, samo tržište jer javnost još uvijek nije upoznata s činjenicom da postoje osobni organizatori, kao i samu struku koja još uvijek nije dovoljno razvijena. 

Na kraju, na blogu Kalinka Carvalho dala je i savjet čitateljima te je rekla kako treba stvoriti kategoriju za svaku stvar, odnosno da sve treba imati svoje mjesto, svoju kućicu. Naravno, potrebno je nabaviti i "pribor", a vješalice i košare su jednostavno neizostavne. To su prvi preduvjet za dobro organiziran prostor, kaže Carol. 

Carol, naravno, ima i svoj Youtube kanal gdje ima gotovo 46 tisuća pretplatnika te Instagram profil na kojem je prati više od 226 tisuća ljudi. Fotografije koje dijeli uistinu su impresivne: odjeća je složena po bojama, košulje posložene "na crtu", dječja robica uredno je složena po ladicama, zna se kako je posložen pisaći pribor, a čak je i posuđe na policama dovedeno do savršenstva!

Carol slaže čak i ono nemoguće - dječje igračke (baš nas zanima koliko dugo traje taj red!) Pogledajte kako izgleda slaganje polo majica i košulja... Stvarno ima živaca za ono što se mnogi od nas jednostavno - užasavaju!

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".