Od ismijavanog do omiljenog komada: Hrvatice obožavaju torbice oko struka!

Na njihov se spomen dugo okretalo očima i činilo se da će ući u ropotarnicu modne povijesti, no najtraženiji su komad ovog proljeća
Vidi originalni članak

Donedavno je bila na listi najomraženijih trendova s kraja prošlog stoljeća, no u kratkom se roku prometnula u must have komad svake trendseterice.

Gucci opet broj jedan

Torbice oko struka ili, popularno zvane, “pederuše“, ove su sezone apsolutni hit među poznatim damama i influencericama, a detalj su koji street style kombinacijama stavlja točku na “i“. Popularnost ovog komada među prvima je iskoristio Gucci pa je na tržište izbacio pet različitih modela. Dame nije zasmetala ni vrtoglavo visoka cijena od gotovo sedam tisuća kuna pa je na nekim web-shopovima torba i – rasprodana! Za Gucci se odlučila i Izabel Kovačić i Maja Šuput – lijepa supruga našeg reprezentativca Mateja Kovačića odlučila se za crvenu boju.

Zaživjele na ulicama

Za dizajnerski komad odlučila se i Tatjana Dragović, koja ju je među prvima nosila, a njezin izbor bila je Prada u tamnozelenoj boji.

Ni high street trgovine nisu propustile priliku zaraditi na ovom trendi dodatku te su svojim kolekcijama dodali nekoliko modela. Osim što je beauty influencerica, Jelena Perić ima i odličan osjećaj za modu, pa je spoj poderanih traperica i bluze na preklop začinila crvenim modelom iz Zarine kolekcije.

Torbice oko struka postale su i čest prizor ulične mode, što je najbolji dokaz da ih prestaje pratiti epitet “omraženi“. Praktične su i upečatljive pa su djevojkama omiljene za kombiniranje. Dizajnerica interijera Nika Laličić odabrala je crvenu iz Zare.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".