Moda, kao izraz kreativnosti i individualnosti, često se kreće između granica tradicije i eksperimentacije. Dizajneri diljem svijeta neprestano nastoje osmisliti nove načine kako nas iznenaditi, izazvati, i potaknuti na razmišljanje putem svojih neobičnih i ponekad kontroverznih modnih komada. I dok se mnogi pridržavaju klasičnih estetskih smjernica, drugi hrabro zakorače prema neistraženim teritorijima modnog svijeta.
U ovom članku, dublje ćemo zaroniti u svijet najneobičnijih modnih komada s dizajnerskim potpisom koji su izazvali divljenje, smijeh, i pitanja o njihovoj svrsi. Ovi dizajni nisu samo odjeća; oni su umjetnost, izazivajući predrasude i definicije mode, te postavljajući pitanje: Može li moda biti više od toga što nosimo? Može li ona komunicirati s nama na dubljoj razini, provocirati emocije, i poticati na razmišljanje o društvu i kulturi u kojem živimo?
Prvi na našoj listi su Balenciaga's Platform Crocs, koji su hrabro spojili ultimativni simbol udobnosti s nevjerojatno visokim platformama. Ovaj par cipela nije prošao nezapaženo, a njihova prisutnost na modnim pistama izazvala je mnoštvo komentara i rasprava. Cijena jednog para je 995 eura.
Sljedeće su, takozvane, Crocs Briefs, koje je dizajnirao Matt Benedetto, dizajner iz Burlingtona u Vermontu koji je u potrazi za stvaranjem najružnijih komada modne industrije, ali ovaj put je otišao predaleko. Osmislio je Crocs Briefs gaće koje izgledaju kao popularna gumena cipela navučena preko struka. Trenutno ovaj proizvod nije na prodaju, ali Matt kaže kako bi uskoro mogao biti.
Balenciaga je poznata po svojim neobičnim modnim komadima, a zbog njihove kolekcije 'Paris Sneaker' doživjela je veliko osuđivanje na društvenim mreža,a. Linija cipela sadrži 100 pari ograničenog izdanja potpuno uništenih tenisica. Sadrži i visoke tenisice i mule i dostupna je za online narudžbe diljem svijeta. Cijena oštećenih tenisica kreće se između 1850 dolara i 625 dolara, a većina na internetu izjavila je da potpuno uništene luksuzne tenisice izgledaju kao da su "iskopane s drevnog nalazišta ili odlagališta".
Gucci je, pak, napravio uništene čarape s rupama i prodavao ih je za nevjerojatnih 190 dolara. Popularni trgovac na društvenim mrežama, Diet Prada, skrenuo je pozornost svih na ove bizarne artikle koji su rasprodani u nekoliko minuta.
Balon lateks hlače ili možemo ih još nazvati Alladin hlače. Velike teške hlače su od dizajnera Harikrishnan. Predstavio ju je za svoju diplomsku kolekciju na London College of Fashion. Kolekcija sadrži neobične hlače s prenaglašenim 3-D siluetama. Par "Black Limo" prodaje se za 1160 dolara, dok se par "Striped Swirl" prodaje za 1961 dolara
Ovo je bizarna, ali gurmanska kreacija talijanske modne marke Moschino. 'Baguette' torba je maxi-clutch izrađena od kože i pozlaćene ploče, a ljudi je mogu kupiti za 1170 dolara.
Nakon mnogo eksperimenata s trapericama, Gucci je lansirao traperice s mrljama od trave i ostavio sve izbezumljene. Luksuzni brend prodao je ovu bizarnu modu po visokoj cijeni od 770 dolara.
Cipele s rezancima luksuzne modne kuće Bottega Veneta čudno nalikuju nekuhanim instant rezancima. Pre-fall cipela, koja dolazi kao cipela s otvorenim prstima ili čizmama s otvorenim leđima nevjerojatno podsjeća na instant rezance. Dolaze u svijetlosmeđoj i žutoj boji, a koštaju 925 dolara.
Zamislite da na svojim Crocsima imate KFC pileća krilca. Dvije su se marke udružile kako bi stvorile KFC X Crocs Bucket Clog, ograničenu seriju cipela prekrivenih printom pržene piletine. Neobičan par cipela koštat će vas oko 59,99 dolara.
Poput svojih suvremenika, Givenchy je također uzburkao internet iz vrlo čudnog razloga - svojim sandalama s tri prsta. Dok je francuska luksuzna modna kuća poznata po svojim kolekcijama koje oduzimaju dah, 2020. su predstavili svoju novu kolekciju obuće na petu koju su mnogi nazvali Scooby-Doo obućom i to s pravom!
Luksuzni modni brend Louis Vuitton prodaje Air avionsku torbu koja nikada neće poletjeti, po cijeni novog automobila. Novu vrstu torbi predstavio je tijekom svoje kolekcije jesen-zima 2021. američki dizajner Virgil Abloh. Torba s tradicionalnim logotipom monograma Louisa Vuittona dolazi po cijeni od 39.000 dolara, a izgledom nalikuje avionu.
Magazin DIVA STYLE na svim kioscima za 5 eura. U njemu ćete pronaći i veliki intervju te ekskluzivni photosession s Anom Radišić: