Novi hrvatski brend "Sa svrhom" od svake prodaje donira 50 kuna neprofitnim organizacijama

Novi brend na tržištu humanitarnog karaktera
Vidi originalni članak

Projekt Nosi Sa svrhom ideja je koju je autorica projekta razvijala u svojoj glavi više od dvije godine. Nakon dugogodišnjeg rada u televizijskom novinarstvu, Valentina Jarnjak Glavaš otisnula se u poduzetničke vode težeći ka boljem, ispunjenijem i društveno korisnijem poduzetništvu, zbog čega je prije nekoliko mjeseci donijela konačnu odluku o pokretanju projekta i predstavljanju ideje Nosi Sa svrhom cijelom društvu i tržištu.

Nosi Sa svrhom projekt je proizvodnje hrvatskog T-shirta, najčešćeg kupovnog odjevnog predmeta, a zasad dolazi u ženskoj i muškoj varijanti i u pet različitih veličina. Za razliku od drugih T-shirtova, ovaj je poseban po tome što nastaje u suradnji s neprofitnim organizacijama. Sklapa se suradnja s neprofitnom organizacijom, potpisuje se ugovor, organizacija bira boju T-shirta i netko od volontera ili štićenika neprofitne organizacije ručno crta sliku koju žele da bude otisnuta na T-shirtu, a sve ostalo je na tvrtki nositelju projekta. Cijeli proces proizvodnje, tiska, ambalaže, prodaje i dostave financijski osigurava i provodi autorica projekta, Valentina Jarnjak Glavaš.

Suradnja sa svakom neprofitnom organizacijom limitirana je količinski na tisuću majica, a prodaja je ograničena vremenski na tisuću sati, što je još jedna od posebnosti ovih majica. 

„Radom s jednom po jednom neprofitnom organizacijom, želja nam je na barem tisuću sati staviti naglasak samo na njih, na volontere i štićenike upravo te organizacije. Međutim, vremensko ograničenje stavljeno je i kako bi neprofitna organizacija, ali i svi kupci, znali u kojem vremenskom roku mogu očekivati donaciju od 50 kuna po svakom prodanom T-shirtu“, kaže Glavaš.

Bitno je naglasiti kako je svaki T-shirt unikatan jer je na njemu ušiven broj od jedan do tisuću. Na taj se način želi kupcu stvoriti osjećaj posebnosti, znajući da je jedini koji posjeduje majicu u toj boji, s tim crtežom i tim brojem. S druge strane, neprofitnoj se organizaciji na taj način želi potvrditi da se zaista radi o limitiranoj kolekciji od tisuću primjeraka T-shirta s otisnutim njihovim autorskim djelom. 

„Bilo je vrlo izazovno organizirati proizvodnju T-shirta komad po komad i uskladiti cijeli taj proces od kupovine do dostave, i bez obzira na to što nismo htjeli pristati na kompromise s ciljem smanjivanja troškova, svaki detalj ovog proizvoda osmišljen je na ponos prodavatelja i zadovoljstvo kupca“, dodaje Jarnjak Glavaš.

Prodaja T-shirta krenula je 01.12. u 17:00 sati na web shopu, a prva neprofitna organizacija s kojom je ostvarena suradnja je Hrvatska gorska služba spašavanja čiji je volonter nacrtao pravo umjetničko djelo, naravno, uz dozu nezaobilaznog humora po kojem su naši HGSS-ovci i poznati. 

 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".